Als ik E-donkey heb draaien ,springt mijn dataoverdracht na een tijd(meestal een dag later) op nul. In mijn werkbalk blijft wel het verbindingssymbool staan en die zegt dat mijn data dan nog aan de gang is. Wil ik dus gaan I-netten of mailen kan mijn pc geen pagina meer vinden,ofterwijl er is geen verbinding meer mogelijk.Dit kan pas weer als ik de pc opnieuw opstart .Dan geeft hij trouwens nog een rare melding. Wil ik opnieuw opstarten blijft er nog een programma/toepassing aktief nl Connections Tray, hierdoor wil hij niet afsluiten.Kan dus alleen maar met de aan/uitknop op dat moment....help..
Verwijderd
zorg dat je je i-net overpowerd...zet edonkey op 80% van je i-net snelheid.
en edonkey meld zich niet af en blijft connections maken. dat afsluiten had ik eerst ook...bij mij doet hij het na de 2de keer op afsluiten rammen wel
en edonkey meld zich niet af en blijft connections maken. dat afsluiten had ik eerst ook...bij mij doet hij het na de 2de keer op afsluiten rammen wel
Ik heb ook een probleem als mijn computer lang aanstaat, en dus online is, na een aantal uren (>4), dat het internet het niet meer doet. E Mule lijkt hier een rol bij te spelen. Maar lijkt niet de enige invloed. Moet dan ook de computer opnieuw opstarten om weer internet verbinding te krijgen.
Om even bij Da Darkman aan te sluiten. 60% upload is een betere waarde bij mij (Speedtouch 510 v4). In principe is 10 KBytes/s upload genoeg om zonder restrictie van het E Donkey netwerk gedownload te krijgen. Dat draai ik nu (minder dan 25% van mijn capaciteit (2240/426)) en dat vinden mijn huisgenoten ook fijn.
Zit je achter een router? Dan heb ik nog een paar andere settings om E MUle de boel niet te laten overbelasten. Hij staat standaard te enthousisast voor standaard routers.
Kan dat programma dat niet wil afsluiten geen spyware zijn? Hoort het programma van iets wat je zelf geinstalleerd hebt? Kun je het niet met Taakbeheer afschieten?
Scan eens met de volgende drie spyware scanners: Ad Aware, Spybot Search and Destroy (beiden gratis) en de trial van Spy Sweeper.
Om even bij Da Darkman aan te sluiten. 60% upload is een betere waarde bij mij (Speedtouch 510 v4). In principe is 10 KBytes/s upload genoeg om zonder restrictie van het E Donkey netwerk gedownload te krijgen. Dat draai ik nu (minder dan 25% van mijn capaciteit (2240/426)) en dat vinden mijn huisgenoten ook fijn.
Zit je achter een router? Dan heb ik nog een paar andere settings om E MUle de boel niet te laten overbelasten. Hij staat standaard te enthousisast voor standaard routers.
Kan dat programma dat niet wil afsluiten geen spyware zijn? Hoort het programma van iets wat je zelf geinstalleerd hebt? Kun je het niet met Taakbeheer afschieten?
Scan eens met de volgende drie spyware scanners: Ad Aware, Spybot Search and Destroy (beiden gratis) en de trial van Spy Sweeper.
Bedankt voor de reacties, maar helaas hij blijft hardnekkig er mee doorgaan. Ik heb ook hitmanpro gebruikt( www.hitmanpro.nl ) maar geen trojans etc etc. Ik heb ook geen router daar ligt het ook niet aan...Dan maar geen e-donkey meer....
Ik heb nog geen antwoord op de vraag bij welk programma de file hoort die niet wil afsluiten. Zoek de file eens op met de zoek functie. Kijk bij eigenschappen van wie de file afkomstig is, bekijk de namen van de mappen eens. Dan weet je na enig nadenken wel of het iets is wat je hebt geinstalleerd of niet.Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 12:34:
Bedankt voor de reacties, maar helaas hij blijft hardnekkig er mee doorgaan. Ik heb ook hitmanpro gebruikt( www.hitmanpro.nl ) maar geen trojans etc etc. Ik heb ook geen router daar ligt het ook niet aan...Dan maar geen e-donkey meer....
E Mule is de beste E Donkey client en is hier te downloaden: http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?l=29 . Hij is ook nog eens spyware vrij.
Je kunt ook de trojan Scanner van Trojan Hunter eens proberen. Of de gratis trojan scanner van a2.
Maar zoek dat Tray connections ding eens na. het kan best een lullig stukje spyware zijn.
Als dat alles loos alarm is post dan eens een Hijack This log.