XSLT tools

Pagina: 1
Acties:

• lesleyudw
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik heb een vraag aan de mensen die ervaring hebben met een of meerdere van de volgende tools.

Stylus studios 6
More motion web designer 2
Altova StyleVision
EditiX

Mijn vraag heeft alleen maar betrekking op de gebruikersvriendelijkheid van de programma's om een XSLT te maken. Ik doe namelijk een onderzoek naar verschillende XSLT tools en uit alle tools moet ik degeen hebben die het beste te gebruiken is door mensen die eigenlijk erg weinig verstand hebben van XSLT's.

Wie heeft dus voor mij een nuttige tip of review van een van bovenstaande programma's?

Heb je ervaring met XSLT's en gebruik je een heel ander programma, is dat natuurlijk ook prima.

MvG

een student ;)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik doe namelijk een onderzoek naar verschillende XSLT tools en uit alle tools moet ik degeen hebben die het beste te gebruiken is door mensen die eigenlijk erg weinig verstand hebben van XSLT's.
Mensen die ergens weinig verstand van hebben moeten zorgen dat ze er verstand van krijgen. :P

Heb je al gegoogled? Ik kan me niet voorstellen dat je niets kan vinden over de voor- en nadelen van elk van deze pakketten...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:20
Ik heb Stylus Studio gebruikt en zit nu op Stylevision.

Eigenlijk gebruik ik ze vooral voor grotere transformaties met een redelijk complexe strucuur. Daar wordt dan een mooie 'standaard' xsltbrouwseltje van gemaakt die ik vervolgens verder bewerk in een text editor.

Het schijnt dat beide programma's ook prima in staat zijn om dit te doen, maar ik ben er nog niet achter hoe het werkt. Verder vind ik het uiteindelijk ook fijner om te werken in een text editor. Valideren doe ik wel weer met XMLSPY, die geeft wat sneller feedback.

Edit:
Dit soort handel is niet gescihkt voor mensen die er geen verstand van hebben. Je weet niet wat je doet als je het niet snapt. Ondertussen heb ik een aardige basis, maar pluk ik nog steeds GoT/Google/andere sites leeg omdat ik soms vast loop met deze handel bij wat complexere zaken. Verstand is dus wel handig op zijn minst.

[ Voor 25% gewijzigd door Redshark op 15-10-2004 13:55 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dit is meer iets voor Software Algemeen :)

PW -> SA

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.