Toon posts:

[MP3 colletie] Hoe corrupte KAZAA mp3's verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

Ik heb inmiddels een verzameling van rond de 2000 mp3's waarvan er een kleine 200 waarschijnlijk corrupt zijn.

Hiermee bedoel ik:
* Mp3's die helemaal leeg zijn, 10 minuten duren (ongeveer), en waar je niets hoord
* Mp3's met alleen maar herrie en gekras er doorheen.

Is er een programma die iig die lege mp3's verwijderd? Waarschijnlijk bestaat er voor dat gekras geen oplossing maar voor die lege wel hoop ik?

Iemand suggesties?

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-04 22:24

nimm2

.

selecteren

delete / verwijderen?

raar trouwens dat het corrupte bestanden zijn, zijn het misschien illegale downloads die door de platenindustrie worden uitgezet bij kazaa?

Verwijderd

Topicstarter
Juist ja, Dus selecteren en deleten wordt lekker veel werk want ik moet ze dan allemaal stuk voor stuk luisteren.

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 13:38:
Juist ja, Dus selecteren en deleten wordt lekker veel werk want ik moet ze dan allemaal stuk voor stuk luisteren.
als je ze niet allemaal stuk voor stuk luistert; waarom download je ze dan eigenlijk :?

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:52
of anders koop je toch gewoon de originele muziek....
jij kiest ervoor om via kazaa aan muziek te komen die kennelijk door anderen wordt gezien als beschermings waardig. Die anderen plaatsen op het kazaa netwerk juist die bestanden om er voor te zorgen dat je minder makkelijk die beschermingswaardige bestanden kan vinden.

ik zou zeggen ga ze maar eens luisteren.

Verwijderd

Topicstarter
j_du_pee schreef op 15 oktober 2004 @ 13:41:
[...]

als je ze niet allemaal stuk voor stuk luistert; waarom download je ze dan eigenlijk :?
Sorry hoor maar willen jullie het probleem nu niet snappen of?

Het probleem is, dat wanneer ik het liedje luister in winamp ik niet vanuit winamp de file kan verwijderen. Ik moet dan voor die file eerst de filename opzoeken, in windows verkenner (wat super traag laadt door die geweldige MUZIEK-TYPE mappen) gaan zoeken naar die file om het vervolgens te verwijderen, hoe wil jijdat met een stuk of 200 files doen? Dat is gekken werk.

Verwijderd

Topicstarter
Ok gaan jullie allemaal de heilige boontjes uithangen? Laat maar zitten, slotje graag.

• mahi
  • Laatst online: 03-10-2025

mahi

God bless GoT

Bestaat er voor WinAMP geen plugin die toelaat tracks te verwijderen op de harddisk van uit de playlist? Voor foobar2000 bestaat er alleszins wel zulk een plugin.

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-08 13:27

mickjuh

Good news everyone!

Denk niet dat er zo'n programma is. Word handmatig werken ;)

Next time, eerst luisteren.

Issie corupt? = delete :D Niet mee wachten dan, gewoon doen...

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 00:37
Bij Kazaa lite resurection zit een programma genaamd MP3shield. Die doet alles scannen en met één druk op de knop kun je ze verwijderen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Billie op 15-10-2004 13:55 ]

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-08 13:27

mickjuh

Good news everyone!

ik snap niet dat mensen dat nog gebruiken, dat kazaa (lite)...

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
... in winamp 5 zit gewoon een knop -> remove files from (library/harddisk) :) works like a charm :^

• mahi
  • Laatst online: 03-10-2025

mahi

God bless GoT

Ik heb WinAMP 2.x er even bijgenomen (stond nog verloren op m'n harddisk) en blijkbaar zit er zelfs standaard al de functie in om bestanden fysiek van de harddisk te verwijderen vanuit de playlist (hint: bekijk de toetsen onderaan de playlist eens).

[ Voor 3% gewijzigd door mahi op 15-10-2004 13:58 ]

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

Verwijderd

Die plugin voor winamp bestaat dus wel hoor, had em op mijn harde schijf staan.
erg handig programmatje, zou zelf even moeten zoeken via www.winamp.com ;).

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga MP3 Shield (www.mp3shield.com) ff testen, bedankt man!

• Tiwaz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2025
Je kunt toch gewoon in Windows bestanden rangschikken naar grootte? Die van 0 kB staan dan onder/bovenaan.

Corrupte bestanden...moeilijker. Je zal ze toch stuk voor stuk moeten luisteren denk ik. Misschien een idee om ieder vers gedownload bestand meteen te controleren...

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Je kunt ook een nummer verkloten door 10 minuten bullshit erin te gooien. Waardoor ie dus even groot is als de rest. ;)

Maar verder, biedt Winamp gewoon de functionaliteit in de playlist editor. Onder remove > Physically remove selected file(s)

[ Voor 11% gewijzigd door pasta op 15-10-2004 14:12 ]

Signature

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
MP3Shield werkt perfect, het enige waarop je moet letten is dat het in ID3 v.1 en v.2 tags in het comment-field zijn naam neerpoot (wat niet zo leuk is als je die tags zou gebruiken om te sorteren of iets dergelijks). Verder ook altijd aanlaten terwijl KaZaA aanstaat!
Pagina: 1