Toon posts:

SLI

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey kan iemand mij mischien vertellen hoe het zit met de nieuwe
nVidia GeForce kaarten die SLI ondersteunen. ik begrijp er uit dat je 2 videokaarten paralell met elkaar kunt laten samen werken. heb je hier dan 2 AGP sloten voor nodig?
en welk moederbord heeft dit dan? 8) 8) 8)

zou iemand mij dit kunnen vertellen?

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:33
nee, een mobo kan maar 1 agp slot hebben

maar daar kwam PCI express
je moet dan een mobo hebben met 2x 16x PCI express sloten, daar kun je dan 2 kaarten in stoppen en verbinden met elkaar, zodat je 2x zoveel power hebt (in theorie) maar in de praktijk haal je zon 70/80% meer

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

Topicstarter
oke thanks man!

heeft er nog iemand ervaring mee? die dit zelf heeft bijvoorbeeld?

• ranzige pad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:59

ranzige pad

kwaaak kwaak

kan nog niet, de borden met 2maal PCIe 8x/16x zijn nog niet te koop voor zover ik weet.

[ Voor 16% gewijzigd door ranzige pad op 15-10-2004 13:15 ]

HT & NAS & Inventaris

Verwijderd

Topicstarter
kee bedankt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier is genoeg over geschreven op het Internet :)
[google=nvidia sli]
zoeken op Tweakers.net naar 'nvidia sli'

Het is hier op GoT dus de bedoeling dat je research pleegt eer je een topic opent. Getuige de overvloed aan informatie die je op o.a. Google en Tweakers.net kunt verkrijgen, heb ik niet echt het idee of je überhaupt ook maar enige moeite hebt genomen om dat even uit te zoeken. En dat is dus niet de bedoeling ;)

Ik raad je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog in z'n geheel te doornemen, incluis de onderliggende linkjes. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.