Windowx Xp Pro NL ( zonder Sp1 -2)
K7S5a
AMD Athlon XP 1700+
512 MB RAM Kingston HyperX
NVIDIA G-Force 2 MX/MX 400
Win Xp Prof NL
Probleem: Pc reboot ineens spotseling.
Windows is net opnieuw geinstalleerd. Helpt niet.
Ik lees hier op fora dat het meest waarschijnlijke een voedings /IDE kabel/ of aardingsprobleem is.
Op een vorig systeem bleek dit inderdaad ook het geval te zijn.
Kan ik dit ergens achterhalen.
Xp houdt een logboek bij.( Computerbeheer)
Bij 'systeem' staat bv bij de tijd van de Crash:
Foutcode; 1000008e, parameter1: c0000005, parameter2: f82a4dcc, parameter3: f20e4140, parameter4: 00000000.
En bij 'toepassing, rond dezelfde tijd:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (1) in bron (True Vector Engine) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: .
en ook:
De aanbieder, OffProv10, is geregistreerd in de WMI-naamruimte, Root\MSAPPS10, om de account LocalSystem te gebruiken. Deze account beschikt over machtigingen, waardoor de aanbieder inbreuken op de beveiliging kan veroorzaken wanneer aanvragen van gebruikers op onjuiste wijze worden geïmiteerd.
Op google of http://www.support.microsoft.com vind ik niks hierover., als ik enkele woorden als zoekterm invoer.
Voor mij is dit abracadabra.
Weet iemand waar dit allemaal over gaat?
Hééft het uberhaupt te maken met de crash, of zoek ik in de verkeerde richting?
K7S5a
AMD Athlon XP 1700+
512 MB RAM Kingston HyperX
NVIDIA G-Force 2 MX/MX 400
Win Xp Prof NL
Probleem: Pc reboot ineens spotseling.
Windows is net opnieuw geinstalleerd. Helpt niet.
Ik lees hier op fora dat het meest waarschijnlijke een voedings /IDE kabel/ of aardingsprobleem is.
Op een vorig systeem bleek dit inderdaad ook het geval te zijn.
Kan ik dit ergens achterhalen.
Xp houdt een logboek bij.( Computerbeheer)
Bij 'systeem' staat bv bij de tijd van de Crash:
Foutcode; 1000008e, parameter1: c0000005, parameter2: f82a4dcc, parameter3: f20e4140, parameter4: 00000000.
En bij 'toepassing, rond dezelfde tijd:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (1) in bron (True Vector Engine) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: .
en ook:
De aanbieder, OffProv10, is geregistreerd in de WMI-naamruimte, Root\MSAPPS10, om de account LocalSystem te gebruiken. Deze account beschikt over machtigingen, waardoor de aanbieder inbreuken op de beveiliging kan veroorzaken wanneer aanvragen van gebruikers op onjuiste wijze worden geïmiteerd.
Op google of http://www.support.microsoft.com vind ik niks hierover., als ik enkele woorden als zoekterm invoer.
Voor mij is dit abracadabra.
Weet iemand waar dit allemaal over gaat?
Hééft het uberhaupt te maken met de crash, of zoek ik in de verkeerde richting?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 13:44 ]