Zie topictitel. HP Laserjet 6l. Ik denk dat komt doordat er op de drum/statische lichtgevoelige rol iets getriggerd wordt, waardoor constant een grijze verticale streep/balk op mijn papier terecht komt. Het komt vaak voor bij plekken waar eerder (veel) is geprint. Heeft iemand ooit ook zo'n probleem gehad, en weet iemand of mijn huidige toner/drum nog te redden is? (ben student...
)
Dit heeft waarschijnlijk niks te maken met je cartridge.pelleke schreef op 15 oktober 2004 @ 12:29:
Zie topictitel. HP Laserjet 6l. Ik denk dat komt doordat er op de drum/statische lichtgevoelige rol iets getriggerd wordt, waardoor constant een grijze verticale streep/balk op mijn papier terecht komt. Het komt vaak voor bij plekken waar eerder (veel) is geprint. Heeft iemand ooit ook zo'n probleem gehad, en weet iemand of mijn huidige toner/drum nog te redden is? (ben student...)
Maak maar eens een afdruk en als die nog in de printer zit, even de klep van de toner cartridge open doen en de toner cartridge(TX) verwijderen.
Doe het klepje open van de TC en kijk of daar de streep zit.
Zit daar de streep dan zul je de TC moeten vervangen.
Zit de streep daar niet, dan zal de fuser vervangen moeten worden en dat kan prijzig zijn.
Hm, ik heb hier een HP LaserJet 4L staan. En die vertoond dat ook, maar dat lag aan de TC. Nieuwe TC erin en toen was het strepen weg. Hij begint dit te vertonen als de TC bijna leeg is in ieder geval.