Toon posts:

W2k, Internet start op met 18+ sites

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Een collega van mij heeft een klein probleempje thuis met zijn computer. Zijn dochter was op zoek naar websites voor jonge poesjes. Je raad het al.... ze kwam op een 18+ site terecht.

Het vervelende is nu dat iedere keer in de folder program files een aparte map wordt aangemaakt dat MSSTARTER heet. Als hij dit verwijderd dan lijkt alles goed te zijn totdat hij opnieuw opstart en het weer daar te zien krijgt. Hij heeft al in het register gekeken en heeft daar een sleutel gevonden die hiermee te maken heeft. Helaas kan hij deze (als administrator zijnde) niet verwijderen (misschien omdat het programmatje/process op dat moment draait)

Tevens krijgen ze als start pagina weer die 18+ sites. Simpel weg de startpagina veranderen heeft geen zin bij het opnieuw opstarten komt de 18+ site weer terug als start pagina.

Ook vertelde hij iets van MS 24 portals.com of zo tegen gekomen te zijn.

Is er iemand die weet waar hij het probleem kan oplossen of meer info er van kan vinden?

ik heb de search al geprobeerd maar ben niets tegen gekomen over dit probleem.

alvast bedankt voor de hulp!!!

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 08:34
________________-
Zijn dochter was op zoek naar websites voor jonge poesjes
________________-

Dat vind ik altijd al zo'n mooi antwoord :)

Maar draai even Lavasoft Adaware over je PC daar is zat over te vinden.
Daarna even alles verwijderen en ik denk dat je probleem is opgelost.
Succes erme

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Yep, spy/ adaware infectie ...

Mocht Adaware niet voldoende doen , zou je spy sweeper kunnen proberen.

Mocht er mee over willen weten : zoek dan voor de gein eens op Cool Web Search!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je bent niets tegengekomen over dit probleem? Dat vindt ik altijd erg jammer; ik ben er namelijk van overtuigd dat je er hiermee wel uit moet komen: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

Verder hoort dit topic in BV; dus SA > BV :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-12 20:15

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als aanvulling op bovenstaande reacties: CWShredder downloaden (klik)
Mocht het daarna nog niet weg zijn, dan kun je het nog proberen met HijackThis (klik). Let wel op dat je met HijackThis niet alles moet verwijderen. Weet je niet wat wel/niet weg kan, post de logfile dan hier maar geef wel aan waar je zelf van denkt dat het rommel is.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Er zijn inmiddels al voldoende oplossingen geboden, rest mij niets anders om toch maar even mede te delen dat toen ik je post las ik zwaar in de slappe lach schoot (soz for that!)... Ik zie dat gezicht van je dochter al voor me man! (ik heb zelf een zoon dus ik kan me er iets bij voorstellen!).

Iig nog succes met je probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Dank allen..

Ik moest meteen aan die reclame van KPN denken over dat meissie dat naar pussy.org wou gaan.
Pagina: 1