[Siebel] PWKPslApi proces vraagt op 1 server 25% CPU? *

Pagina: 1
Acties:

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik heb hier servers waar Siebel 7.5 opstaat,
op alle servers draait het proces PWKPslApi, echter op 1 van de servers vraagt dit proces 25% voor al geruime tijd.
Op de andere servers waar dit proces op draait vraagt het proces zo goed als nooit enige CPU tijd.
Nu is mijn vraag niet zo zeer hoe ik het op kan lossen(misschien komt dat in een later stadium). Maar als eerste zou ik graag weten of iemand het proces kent.
Ook als er dan verteld kan worden wat het proces doet zou ik dat erg kunnen waarderen.
Googlen heeft me tot nu toe, helaas, nog niet verder geholpen.

Alvast bedankt voor het eventuele meedenken.

if you pay peanuts, you get monkeys

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kan de producent/leverancier van Siebel hier niet sneller mee helpen? :) Verder pas ik je topictitel even aan.

PWKPslApi > [Siebel] PWKPslApi proces vraagt op 1 server 25% CPU? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Topicstarter
De configurator durft het ook niet meteen te zeggen en anders is de wachtrij net zo lang als die van Veritas. :(

Maar bedankt voor het aanpassen van de topic titel, alleen is het nog niet zeker dat het aan Siebel ligt, het is alleen op een server waar siebel op draait. :)

if you pay peanuts, you get monkeys