A7v raid probs

Pagina: 1
Acties:

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
sorry ik maak er toch ff een nieuwe topic van want ik kan mn prob met search nie vinden

mijn prob:
kheb dus die mod gedaan en hij werkt perfect maar vlak voordat hij windblows ingaat (na verwerken config.sys en autoexec.bat) blijft hij een halve minuut hangen. Hebben hier meer mensen last van, zo ja heb je dat al opgelost en hoe??
heb win98seII en netwerk maar daar ligt het niet aan want die heb ik er al uitgehad.
Heb bios 1004D en rev 1.02

• maddog_rvo
Niemand ;(
Hhhmmm toch nie zoveel mensen online `snachts :)

• The PyroPath
  • Laatst online: 27-08 07:20

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik ben gewoon nieuwschierig, wat heb je met die mod gedaan en wat zou het resultaat moeten zijn ervan?

Breek je nek voorzichtig

• maddog_rvo
Kheb nu een raid controller op mn a7v, met die raid kun je twee schijven samenvoegen tot een schijf in een stripe-set en daardoor kunnen die schijven samen 1.5 a 2x zo snel worden.

oeps nog iets vergeten, ik moest er twee weerstanden van 100 ohm voor in de ide kabel stoppen (pin 36 en 37 met ground verbinden via weerstand) en mn bios opnieuw flashen met raid bios

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

zat die er niet standaar op dan? wat heb je ervoor gedaan om het wel te krijgen ? of heb je er gewoon een kaart in gestampt?

lekker leuten op dit tijdstip >:)
moment ik ga ff :r, ben net wezen stappen ik was zo dronken dat ik|:( en dat deed zo'n pijn dat ik moest :'(, maar toen kwam er een (8> aan die heeft me weer opgeraapt en getroost en moest ik :D daarna ben ik bij de shoarma boer geweest :9 waar ik}:O gegeten heb met een :Y) en dat was :9~, toen liep er een :* voorbij en ik werd O+ ik wilde haar volgen maar waar was ze gebleven:?

Breek je nek voorzichtig

• maddog_rvo
leuk verhaaltje 8-)

maaruh op die asus a7v mbord zat hij niet op mn a7v, nu wel onboard, heb 2 weerstanden in mn ide kabel gepropt en dan bios geflasht met een raid bios en hopla we hebben raid op mn mbord :)

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

ZO das wel leuk eigenlijk, kan dat met meer mobo's?

Breek je nek voorzichtig

• maddog_rvo
Geloof van wel, was geloof ik alle moederborden met promise controller.

zie :
http://www.tweakhardware.com/raid/

• murdock
  • Laatst online: 17-01 14:50
de nieuwe via4in1 instaleren en de nieuwste promise controller ik weet niet of dat nog steeds dezelfde is
Pagina: 1