Toon posts:

IIyama E430T-S geschikt voor xbox?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!
Ik zoek een tft scherm die ik voor mijn computer en xbox kan gebruiken nu ben ik op de IIyama E430T-S gestuit, mijn vraag is wie weet of deze daadwerkelijk een scart aansluiting heeft (ene site staat van wel andere staat er niks over) en of ik daar dan zonder problemen mijn xbox op kan aansluiten.

En kan het ook allemaal tegelijk, dus; pc aangesloten, xbox aangesloten en tv tuner aangesloten , en kan je dan gewoon switchen met de afstandsbediening?

Is 16ms genoeg om (xbox) games te spelen?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Zit geen scart aansluiting op, alleen een D-Sub, SVHS-in en een Coax aansluiting voor je TV-signaal. De TV-tuner is niet extern, maar zit in het scherm geklikt.

PC en TV tuner tegelijk is mogelijk, ook via PiP (Picture in Picture), dus in klein beeldje de TV aan hebben staan terwijl je een spel speelt ofzo.

16ms is zat om mee te gamen, mijn NEC LCD1701 doet het ook prima op 16ms.

[ Voor 42% gewijzigd door Brede P op 15-10-2004 11:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
BredeP schreef op 15 oktober 2004 @ 11:43:
Zit geen scart aansluiting op, alleen een D-Sub, SVHS-in en een Coax aansluiting voor je TV-signaal. De TV-tuner is niet extern, maar zit in het scherm geklikt.

PC en TV tuner tegelijk is mogelijk, ook via PiP (Picture in Picture), dus in klein beeldje de TV aan hebben staan terwijl je een spel speelt ofzo.

16ms is zat om mee te gamen, mijn NEC LCD1701 doet het ook prima op 16ms.
Bedankt voor je reactie, heb je ervaring met de IIyama E430T-S of heb je het van een website? 16 ms is dus genoeg voor games:) Nu zoek ik dan nog een scherm waarmee ik pc/tv/xbox kan aansluiten en kan switchen via afstandsbediening en dat snel genoeg is voor mijn xbox games, wie kan me helpen:)

Verwijderd

Topicstarter
voor rond de 500/600 euro

Verwijderd

heeft niemand een xbox (of ps2 oid) op een tft tv/monitor staan waarbij hij ook ze pc kan aansluiten?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ze zijn er wel volgens mij maar dan was de kwaliteit altijd erg slecht. Moet je anders even google gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
metal14 schreef op 18 oktober 2004 @ 15:55:
Ze zijn er wel volgens mij maar dan was de kwaliteit altijd erg slecht. Moet je anders even google gebruiken.
ik heb heel google afgezocht (ja alle 1726368 pagina's :P ) maar nix gevonden wat me nou echt kon helpen, het lieft hoor ik iets van iemand die nu zijn xbox op een tft heeft aangesloten (maja ik kan zoveel willen :) )
Pagina: 1