A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Er staat 1tje in die je niet mag distributeren en dat is:
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Die is wel van tweakers... tjek Als je de smilies op een andere site wilt gebruiken / credits
ik regel het via daar wel
[ Voor 80% gewijzigd door Roeligan op 15-10-2004 11:45 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Als je de smilies op een andere site wilt gebruiken / credits
volgens mij is dit een prima idee, en zou ik zelfs geneigd zijn het hartje-smijltje wel gewoon toe te staan, aangezien het een extensie is die juist gericht is op toepassing op GoT, maar volgens mij is het dan essentieel dat je die extensie distribueert met een licentie die hergebruik hiervan duidelijk bindt aan GoT/Fok! en ook expliciet verbiedt dat mensen uit die extensie dat smijltje vervolgens copyright-loos kunnen halen. (oftewel het copyright blijft bij GoT berusten)
Maar uiteindelijk is dat ook maar mijn mening, en zou dat minstens bevestigd moeten worden door een HGA..
Wel een leuk idee, misschien wel iets dat GoT ook zelf vanuit een FAQ kan linken, als zijnde een handige extensie voor FireFox gebruikers op GoT
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
[edit]
adressen van Dr Crouton en bestuur[at]klan.nl bouncen alleen

[ Voor 21% gewijzigd door Roeligan op 15-10-2004 11:53 ]
RatPack #814

Hmmm. Ik ken de copyright structuur van de plugins niet maar kan me voorstellen dat dat niet zomaar gaat.RM-rf schreef op 15 oktober 2004 @ 11:47:
maar volgens mij is het dan essentieel dat je die extensie distribueert met een licentie die hergebruik hiervan duidelijk bindt aan GoT/Fok! en ook expliciet verbiedt dat mensen uit die extensie dat smijltje vervolgens copyright-loos kunnen halen. (oftewel het copyright blijft bij GoT berusten)
Maar ik weet niet of het uitmaakt? Dit aangezien de plugin (neem ik aan) geen
Ik zal dan ook wel even een subtiele hint (vragen te) zetten in de SA Firefox topic-topicstartWel een leuk idee, misschien wel iets dat GoT ook zelf vanuit een FAQ kan linken, als zijnde een handige extensie voor FireFox gebruikers op GoT

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
RatPack #814
Nederlands Auteursrecht berust zelf sowieso bij de 'maker' van een werk, zelf al voeg je de smilie toe binnen een plugin, die zelf weer toegepast werd in een programma, kunnen hierop verschillende licenties berusten:F_J_K schreef op 15 oktober 2004 @ 11:59:
Hmmm. Ik ken de copyright structuur van de plugins niet maar kan me voorstellen dat dat niet zomaar gaat.
(denk bv aan een film waar aan het einde verschillende rechthebbenden vermeld worden, bv de schrijvers van liedjes die in de film gebruikt worden en de platenmaatschappij die de artiesten onder contract heeft staan)
In Nederland, danwel continentale europese landen (duitsland, frankrijk; het Latijnse model) rust dit auteursrecht automatisch bij de maker, in angelsaksische landen is daarvoor een copyright-claim nodig.
In dit geval valt Firefox zelfs deels onder de GPL/MPL, maar dat betreft code; het kan mogelijk betekenen dat een plugin uitbrengen onder commerciele voorwaarden enigszins beperkt ... maar de artwork zelf mag wel onder licentie-voorwaarden vallen:
Firefox en Mozilla zijn zelf weer trademarks en er rusten ook auteursrechten op de gebruikte iconen/gui alswel logo's e.d. (zelfs linux is een trademark; in theorie kan linus torvalds, de trademark-houder danwel OSD de vertegenwoordiger van de trademark-rechten op linux het mensen verbieden Linux onder die naam op de markt te brengen)
[ Voor 9% gewijzigd door RM-rf op 15-10-2004 12:08 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ook heb ik al eerder deze extensie aangepast met goedkeuring. Ik zit nu dus alleen maar met de smilies. Ik kan de meel van midas en dr crouton niet vinden (sterker nog dr crouton kan ik op heel got niet vinden)
Ik had in eerste instantie de strike optie erin gezet, die heeft de originele niet: deze dus
Nu wel
[ Voor 20% gewijzigd door Roeligan op 15-10-2004 12:17 ]
RatPack #814
Ah je had ze wel gevonden maar ze bouncen....
^^^ fixedcurry684 schreef op 15 oktober 2004 @ 11:47:
Hmm zie net dat Jaymz heeft zitten prutsen in die FAQHet correcte adres is dus juridisch@tweakers.net
[ Voor 91% gewijzigd door curry684 op 15-10-2004 14:57 ]

Ik wacht iig geduldig af hoe zij reageren, of als t.net toestemming geeft (wat ze al doen als ik het zo opzet) zet ik alleen de standaard bb smilies erin met dei van t.net aangevuld.
RatPack #814
RatPack #814
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Even met een schop dit topic omhoog trappen. Hoe staat het met deze extensie?Roeligan schreef op donderdag 21 oktober 2004 @ 15:34:
hehehe ik zal morgen nopg eens een meel sturen naar de betreffende personen sturen... daarna zal ik de source online zetten (desnoods met alleen got smillies)
-

RatPack #814
^^ Dat is wel interessant. Ik heb Femme namelijk nooit 'zien' zeggen dat die smiley alleen voor hem is. En waarom zo bekrompen? Scheelt in ieder geval het steeds weer terug kerend topic over copyrights.LuNaTiC schreef op donderdag 21 oktober 2004 @ 15:37:
wordt het eens niet tijd om dat krampachtige gedoe rondom datsmiley eens grondig te herevalueren? Ik heb het al nooit zo goed begrepen maar het is inmiddels al gedateerd (al helemaal voor internet-tijd-begrippen). Ik vind sowieso dat gedoe rondom de smilies een béétje overtrokken maar goed, ik kan me wel iets voorstellen bij de gedachtengang.
http://hawvie.deviantart.com/
*probeert zich de correcte user te herinneren*
*oeps* volgens mij heb ik een beetje nutteloos geschopt, nouja, die paar daagjes mag nog wel
[ Voor 38% gewijzigd door ThE_ED op 25-11-2004 16:12 ]
Ik ben fan van dingen
Nee, voor zijn zusje. Zusje.ThE_ED schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:12:
Dat hartje is toch niet voor Femme?
*probeert zich de correcte user te herinneren*
*oeps* volgens mij heb ik een beetje nutteloos geschopt, nouja, die paar daagjes mag nog wel

Dat was het ja.
Ok, dan snap ik het weer.
Ik ben fan van dingen
Als je het dan helemaal precies wilt:
Superzusje http://gathering.tweakers...XF76-XF8-XF9---A#hitstart
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
RatPack #814
http://www.roeligan.nl/got/files/bbcode.jar
[edit]
Hier zit nog een kleine bug in met
[ Voor 35% gewijzigd door Roeligan op 20-12-2004 08:58 ]
RatPack #814
Die .jar kan je kwijt in de map waar je bbcode-extensie geïnstalleerd is. Bij mij (WinXP) is dat:
1
| %systemroot%\Documents and settings\%naam%\Application data\Mozilla\Firefox\Profiles\%profiel%\Extensions\{AE37D527-6604-461c-8102-975CF8053A2F}\chrome\ |
I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond
:Y moet :Y) zijn
_/-\o_ had je dus al
8(7 moet 8)7 zijn
Dat zijn dus deze smilies:

RatPack #814
RatPack #814
http://jedbrown.net/mozilla/extensions/#BBCode => daar staat de originele extension voor de mensen die 'm nog niet gevonden hadden
[ Voor 60% gewijzigd door blizt op 22-12-2004 02:23 ]
United we stand, and divided we fall
RatPack #814
RatPack #814
RatPack #814
Is het al geëvalueerd?LuNaTiC schreef op donderdag 21 oktober 2004 @ 15:37:
wordt het eens niet tijd om dat krampachtige gedoe rondom datsmiley eens grondig te herevalueren? Ik heb het al nooit zo goed begrepen maar het is inmiddels al gedateerd (al helemaal voor internet-tijd-begrippen). Ik vind sowieso dat gedoe rondom de smilies een béétje overtrokken maar goed, ik kan me wel iets voorstellen bij de gedachtengang.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Tnx, gedownolad
[ Voor 38% gewijzigd door vooghel op 24-06-2005 08:17 . Reden: Deed het eerst niet, toen wel :? ]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Zou ik mogen vragen hoe je dat gedaan hebt? Zou namelijk handig zijn voor de smilies van een ander forum waar ik vaak kom.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik was er trouwens ooit aan begonnen omdat ik de strike functie miste. Toen ik die erin had gegooid heb ik de smilies ook maar gelijk gedaan.
[edit]
Mijn server heeft een probleem, reboot spontaan op onregelmatige tijden. Volgende week krijgt ie een re-install, maar voorlopig klapt ie er nu dus af en toe uit.
[ Voor 21% gewijzigd door Roeligan op 24-06-2005 10:09 ]
RatPack #814
Jesus is het nodig om ZO te reageren
Wat ben ik? Super Uber Tweaker? Dankjewel om mijn humeur te verpesten
[ Voor 72% gewijzigd door Snake op 10-08-2006 00:10 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
En .... dusssssss ...snake903 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:51:
Bump!
Sorry dat ik hier roep, maar de extensie werkt namelijk niet meer![]()
Ik denk dat dit komt door de nieuwe bbcode!
Misschien dat je er meer aan hebt om het te melden bij de makers van de extensie dan een oude koe schoppen?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verkeerde been uit bed gestapt?snake903 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:51:
Hier stond geblaat!
Jesus is het nodig om ZO te reageren
Wat ben ik? Super Uber Tweaker? Dankjewel om mijn humeur te verpesten
The devil is in the details.
Is deze extensie al voor Firefox 2.0?
Of gaat hij er nog komen? Is nogal handig namelijk, met die GoT-Smilies. Anders wil ik wel proberen
deze aan te passen, zoals je hierboven zei. Deze werkt namelijk vlekkeloos met 2.0, en heeft volgens mij nog extra functies...
[/schopje]
edit: laat maar, werkt gewoon met die extensie hierboven!

* maarud schaamt zich voor de nutteloze kick
[ Voor 13% gewijzigd door maarud op 26-12-2006 14:39 ]
Je bent van harte welkom om zelf de laatste versie van de extentie aan te passen.
RatPack #814
Anoniem: 35475
Ik heb een paar maanden geleden WhizzBBcode gecreerd en in gebruik. Met deze extensie kan ik op alle fora die BBcode-ondersteund bepaalde smileys (
Bij de eerst volgende update zal er ook <a href>-tags worden toegevoegd, zodat je op alle overige non-BBcode-fora ook de smilies kan gebruiken.
[/quote]

RatPack #814