Ik heb het stukje in de faq hierover gelezen en ben ook uitgebreid op zoek geweest..
Ben er voor me eigen al uit dat ik een 1-jarig abbonement wil.
Op het moment gebruik ik nog prepaid en mijn verbruik is rond de 20 minuten per maand en 100 smsjes.
Ben tot de conclusie gekomen dat je met een 1-jarig abbo niet echt een fatsoenlijk toestel kan krijgen (of flink bijlappen).
Toestellen waarin ik geinteresseerd ben:
- SE T610/T630
- Nokia 6230
- SE K700i
- Nokia 5140
- Nokia 6220
Mijn voorlopige keus is een los abbonement van KPN Hi (E25) bij bestelmaar.nl.
Dit gaat me op jaarbasis totaal E158 kosten en hiervoor krijg ik 175minuten of 350 smsjes.
Dit is in principe best veel maar een lager abbonement krijg je veel minder terug (E15 abbo zou op een jaar 139,50 kosten).
Mijn vraag:
Is dit een goede keus of zijn er betere alternatieven?
Ben er voor me eigen al uit dat ik een 1-jarig abbonement wil.
Op het moment gebruik ik nog prepaid en mijn verbruik is rond de 20 minuten per maand en 100 smsjes.
Ben tot de conclusie gekomen dat je met een 1-jarig abbo niet echt een fatsoenlijk toestel kan krijgen (of flink bijlappen).
Toestellen waarin ik geinteresseerd ben:
- SE T610/T630
- Nokia 6230
- SE K700i
- Nokia 5140
- Nokia 6220
Mijn voorlopige keus is een los abbonement van KPN Hi (E25) bij bestelmaar.nl.
Dit gaat me op jaarbasis totaal E158 kosten en hiervoor krijg ik 175minuten of 350 smsjes.
Dit is in principe best veel maar een lager abbonement krijg je veel minder terug (E15 abbo zou op een jaar 139,50 kosten).
Mijn vraag:
Is dit een goede keus of zijn er betere alternatieven?
offtopic:
Heb veel winkels van gsm.pagina.nl e.d. bekeken, maar dan nog kan je natuurlijk over een mooie aanbieding heenkijken en dat zou zonde zijn.
Hoop daarom dat dit topic open kan blijven
Heb veel winkels van gsm.pagina.nl e.d. bekeken, maar dan nog kan je natuurlijk over een mooie aanbieding heenkijken en dat zou zonde zijn.
Hoop daarom dat dit topic open kan blijven
[ Voor 4% gewijzigd door PnD op 15-10-2004 10:58 ]