Welk abbonement past bij mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-02 09:38

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik heb het stukje in de faq hierover gelezen en ben ook uitgebreid op zoek geweest..

Ben er voor me eigen al uit dat ik een 1-jarig abbonement wil.

Op het moment gebruik ik nog prepaid en mijn verbruik is rond de 20 minuten per maand en 100 smsjes.

Ben tot de conclusie gekomen dat je met een 1-jarig abbo niet echt een fatsoenlijk toestel kan krijgen (of flink bijlappen).

Toestellen waarin ik geinteresseerd ben:
- SE T610/T630
- Nokia 6230
- SE K700i
- Nokia 5140
- Nokia 6220

Mijn voorlopige keus is een los abbonement van KPN Hi (E25) bij bestelmaar.nl.
Dit gaat me op jaarbasis totaal E158 kosten en hiervoor krijg ik 175minuten of 350 smsjes.

Dit is in principe best veel maar een lager abbonement krijg je veel minder terug (E15 abbo zou op een jaar 139,50 kosten).

Mijn vraag:
Is dit een goede keus of zijn er betere alternatieven?

offtopic:
Heb veel winkels van gsm.pagina.nl e.d. bekeken, maar dan nog kan je natuurlijk over een mooie aanbieding heenkijken en dat zou zonde zijn.
Hoop daarom dat dit topic open kan blijven

[ Voor 4% gewijzigd door PnD op 15-10-2004 10:58 ]

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-02 09:38

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Als ik daar selecteer op bijv. KPN Hi E25 dan geeft ie maandelijkse kosten van E15,99 (E192 per jaar).
Dus of ik heb geluk gehad met zoeken en heb een heel goedkoop abbo gevonden of die site is niet echt goed up to date..

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

tsja... aanbiedingen zoeken mag je toch echt zelf doen ;)
niet echt de bedoeling om zo'n topic te openen (je hebt de FAQ gezien dus dan had je dat eigenlijk wel kunnen weten! :o)

anyway, wens je succes met zoeken :)

Dit topic is gesloten.