Toon posts:

Universele afstandsbediening trekpleister

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey mensen,

ik heb laatst een universele afstandsbediening gekocht bij de trekpleister voor minder dan 4 eurootjes :S Probleem is dat op de verpakking de handleiding beschreven staat. Maar die heb ik dus weggegooid.

Weet iemand hoe ik de afstandsbediening kan programmeren zodat ik hem kan gebruiken voor mijn sony tv?? Ik heb al naar handleidingen gezocht, maar aangezien het merk en typenummer alleen op de verpakking stond, is het nogal moeilijk zoeken :S

Als iemand het merk/typenummer weet, ben ik ook al zeer content. Trekpleister zelf kon me helaas niet helpen, omdat ze de importeur niet konden raadplegen :S

Alvast bedankt, Groeten!!

Verwijderd

staat het typenummer niet op of in de Afstandsbediening, wil wel eens bij battery gebied zitten.

en staan er niet meer afstandbedieningen meer waar je hem gekocht hebt ?
kijk je even op die verpakking toch ?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:47

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wandel ff naar de trekpleister, vraag of ze dat ding nog hebben, en of je een kopie mag maken van de achterkant ;)
En vraag anders of ze ff na kunnen gaan waar dat ding vandaan kwam (merk en type enzo). Dan kun jij ook weer verder zoeken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)