Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] bezochte pagina linkjes een andere kleur

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50
Ik zat zo met een idee, ik weet niet of het wat is, maar ik kan het proberen. Misschien is het al eens eerder langs gekomen, maar na wat zoeken kwam ik er niet uit (heb ook geen idee hoe ik dit moet noemen in de search).

Bij het zoeken in de Active Topics, heb ik vaak het probleem dat ik niet meer weet welke pagina ik als laatste gelezen heb. Nu is er wel dat "new" linkje, maar dit vat ik niet helemaal. Om het overzichtelijker te maken, zouden bezochte linkjes een andere kleur moeten krijgen dan niet bezochte linjes. Zo kun je snel terug zien of je een pagina al eens bezocht hebt.

Het lijkt mij niet moeilijk om dit te maken, aangezien je zelfs met Frontpage dit in kunt stellen voor een super eenvoudige homepage. het nadeel er aan is dat als je op een andere pc inlogt, je niet meer weet waar je gebleven was... maar dat nemenwe dan maar voor lief.

Om het duidelijker te illustreren:

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/normaal.JPG
Zie hier zoals het nu is.

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/nieuw.JPG
Zie de nieuwe feature. Zo is duidelijk dat ik pagina 3, 4 en 5 van het bovenste topic nog niet bezocht heb.

natuurlijk kan er voor een andere kleur gekozen worden, misschien is dat oker geel (zoas huisstyle van GoT) wel een goed plan. Wel is het zo dat dit alleen bij pagina nummering moet zijn. Niet dat strak niet bezochte linkjes geel zijn.

Idee?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

Als je nou goed kijkt zie je dat het al een andere kleur is B)
Ik ben er wel voor om dit iets duidelijker te maken :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50
Had ik ook al gezien, alleen valt het inderdaad niet op :) (donkerblauw sv zwart...)

Maar het is wél handig volgens mij. Het zoekt een stuk makkelijker, en het lijkt me best simpel om dat kleurtje even aan te passen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Nik op 15-10-2004 10:34 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

We hebben al eens een poging gedaan de kleuren wat duidelijker te maken, maar dat beviel niet goed.
En inderdaad, er is nu ook al kleurverschil...

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

Daarbij heeft de huidige paarse template toch niet lang meer te leven, en gebruiken we in de nieuwe layout grijs vs zwart voor visited / active - wellicht is dat wel duidelijker...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.