[2k] Videokaartdriver na reboot steeds weg *

Pagina: 1
Acties:

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 12:54
:? Hallo, ik heb hier een P4 1600 mhz, windows 2000 prof, met een Nvidia riva tnt2 model 64 videokaart, standaard vind windows hier de drivers voor.

Nu is het zo dat als ik mijn ga restarten vind hij de videokaart niet, hij ziet hem gewoon als standaard grafische adapter.

Als ik mijn pc helemaal uitzet en weer aanzet vind hij de videokaart weer wel met de goede drivers.

Ik heb van de site van Nvidia nieuwste drivers gedownload en geinstalleerd, dit heeft niet geholpen, via apparaatbeheer drivers verwijderd, opnieuw installeren met Nvidia driver, maakt niet uit, alles in het register en in windows verwijderen wat met Nvidia te maken heeft en weer opnieuw installeren, maakt ook geen verschil.

weet iemand de oplossing hiervoor??? :? :?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Probeer eens een andere chipsetdriver, kan zijn dat de AGP driver niet goed wordt geladen (ene keer wel, andere keer niet) en dat daardoor je kaart als standaard wordt herkend

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Ora et Labora
ik heb al verschillende drivers geprobeerd, via driverguide.com, nvidia.com en nog meer drivers die ik gezocht heb via google, dit maakt geen verschil :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Chipset driver != driver voor videokaart. Check even de website van je mobo voor drivers :)

edit:

"probleem" zegt niets, ik pas de titel dus wat aan.

[ Voor 27% gewijzigd door F_J_K op 15-10-2004 11:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Schakel de irq voor vga (in bios) eens uit .

• Ora et Labora
geprobeerd, resultaat hetzelfde, ga zo ff proberen om nieuwe chipset te installeren

• Ora et Labora
Nieuwe chipset moederbord geinstalleerd, ook voor videokaart, maar probleem is nog hetzelfde

Ik wil toch een nieuwe...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Drivers horen toch echt niet in SA :)

SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1