Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Posts komen maar half door

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:42
Ik heb het nu al een paar keer gehad, dat ik iemand quote of reply post. je gaat netjes je verhaal typen, lees het nog een keer na om de ergste fouten eruit te halen, en klik vol goede hoop op "verstuur bericht" je wordt doorgestuurd naar jou post. en dan gebeurd het, vol verbazing zie je dat er van je lange verhaal slechts 4 woorden staan... :| :?

de eerste keer dacht ik dat het aan mij lag, de 2e keer ook.
maar nu zit ik op school en gebeurd het me voor de 5e keer in 3 weken...

hoe komt dit? ligt het aan mij? zijn er meer gotter met zelfde probleem??

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

persoonlijk heb ik er nog geen last van gehad. Maar dit kan je bet in BUG plaatsen denk ik. Zal het zo wel naar toe gemoved worden.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:23

UTM

Opperhoof schreef op 15 oktober 2004 @ 09:51:
Ik heb het nu al een paar keer gehad, dat ik iemand quote of reply post. je gaat netjes je verhaal typen, lees het nog een keer na om de ergste fouten eruit te halen, en klik vol goede hoop op "verstuur bericht" je wordt doorgestuurd naar jou post. en dan gebeurd het, vol verbazing zie je dat er van je lange verhaal slechts 4 woorden staan... :| :?

de eerste keer dacht ik dat het aan mij lag, de 2e keer ook.
maar nu zit ik op school en gebeurd het me voor de 5e keer in 3 weken...

hoe komt dit? ligt het aan mij? zijn er meer gotter met zelfde probleem??
Mischien is het wel handig om te zeggen welk Internet programma je gebruikt.
Firefox, IE etc ;). Ik denk nl dat het meer browsermatig probleem is. Heb je het bv ook met een andere browser?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Move LA > BUG :)

LinkedIn
Instagram

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:21

crisp

Devver

Pixelated

Wat dingen die handig zijn om te weten:
  1. welke browser/versie gebruik je en onder welk OS?
  2. Indien FireFox - welke extensions heb je geinstalleerd?
  3. Welke virusscanner / firewall / proxy / anti-spyware / popupblockers e.d. gebruik je?
  4. Zit je toevallig achter een proxy op een bedrijf, en is die proxy misschien overloaded?
@1: probeer het eens met een andere browser of op een andere PC
@2: probeer het eens met een nieuw profiel en de-installeer je extensions even tijdelijk
@3: schakel die software eens uit en probeer het nog eens
@4: neem contact op met je systeembeheerder

10 tegen 1 ligt de oorzaak van dit soort problemen bij de client; brakke extensions (TBE bijvoorbeeld) en brakke 3rd-party software (Norton Internet Security bijvoorbeeld) kunnen dit op hun geweten hebben. Van sommige extensions en software is ons bekend dat ze dit soort vage dingen tot gevolg kunnen hebben, maar wij gaan daar geen workarounds of oplossingen voor verzinnen.

[ Voor 18% gewijzigd door crisp op 16-10-2004 13:29 ]

Intentionally left blank

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Daarom is het ook slim om voordat je op "verstuur bericht" drukt, en je hebt een lang verhaal getypt, eerst even CTRL+A en CTRL+C te doen, dan ben je je tekst iig niet kwijt.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Geen feedback meer...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.