Het is zeker niet altijd zo maar in veel gevallen wordt namelijk geen geldig adres meegegeven.
Twijfelgevalletje, toch maar SA -> BV omdat het daar wat meer raakvlakken mee heeft
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[ Voor 1% gewijzigd door BoGhi op 15-10-2004 20:04 . Reden: tyop ]
Programmers don't die. They GOSUB without RETURN
IMHO bounces niet, eenmalig een OoO reply wel. (Eenmalig! Bijv. een per week per afzender).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Programmers don't die. They GOSUB without RETURN
De kans dat een spemmert door een OoO weet dat jouw email echt is lijkt me dus vrij klein.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Verwijderd
En aangezien deze functie enkel aan/uit gezet kan worden, raad ik hem iedereen af.
Bwoah, een beetje listserver kan tegenswoordig wel OoO replies eruit filteren.Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 00:07:
De OoO van outlook/exchange levert naast replies naar faked afzenders veel ergernis op als de persoon subscribed is op mailing lijsten.
En aangezien deze functie enkel aan/uit gezet kan worden, raad ik hem iedereen af.
Bovendien is Exchange ondertussen zo slim om de precendence: bulk te respecteren en daar dus geen OoO reply heen te sturen
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Verwijderd
Mee eens.Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 00:07:
De OoO van outlook/exchange levert naast replies naar faked afzenders veel ergernis op als de persoon subscribed is op mailing lijsten.
T'is ook helemaal niet wenselijk dat externen uit kunnen puzzelen wie er al dan niet aan het werk is.
Gebruik OoO's maar lekker intern.