Toon posts:

6800GT > Ultra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb overal op GOT al gelezen dat je de GT van XFX goed kan flashen naar een Ultra versie. Laat ik die GT nou net hebben.

Nu wil ik deze best flashen. Maar waarmee? Ik snap op zich het principe wel en dat wordt ook overal duidelijk uitgelegd op GOT. Alleen. Waarmee?

Ik maak en bootdisk met welke files? Waar haal ik die vandaan. Of is dit super noob :P Ik neem aan de nvidia ze niet provide 8)7

Verwijderd

er is een website waar je dat vandaan kan halen ben alleen de naam kwijt sorry.

Was iets van www.mkvtech.com of .org ofzo iets.

Probeer www.google.nl en zoek het daar even op op mkvtech of.

www.google.nl --> van 6800 GT naar ULTRA flashen!

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 00:05 ]

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

is al een draadje van waar het een slordige 23,3 keer in wordt uitgelegd :9

6800 GT naar Ultra Topic

offtopic:
@arnoldtje keeeeerel jouw specs rocken dude!! moet het niet 2 keer 74gb in raid 0 zijn (indien het hier wd raptors betreft???) O-)

MSI GX660R for the win!

Verwijderd

uberotto2086 schreef op 15 oktober 2004 @ 00:10:
is al een draadje van waar het een slordige 23,3 keer in wordt uitgelegd :9

6800 GT naar Ultra Topic

offtopic:
@arnoldtje keeeeerel jouw specs rocken dude!! moet het niet 2 keer 74gb in raid 0 zijn (indien het hier wd raptors betreft???) O-)
Hij heeft 2 halve die samen een hele in raid 0 vormen? :X

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
hehehe dan heb ik zeker 4 1/2 ;)

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

[en-we-reageren-vandaag-ontopic]
waar hadden we het ook alweer over...
[/en-we-reageren-vandaag-ontopic]

een soft mod is niet mogelijk bij alle kaarten, xfx leent zich er goed voor, maar werkt ook maar in 50% van de gevallen (als het niet minder is).
indien je genoeg lef/onwetendheid bezit kun je natuurlijk ook een hardmod overwegen hea..?

MSI GX660R for the win!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
als je hem flashd naar een ultra, hoe zit het dan met die extra powerconnector die de 6800ultra heeft? krijg je dan een foutmelding dat hij niet connected is ofzo?

Verwijderd

yeah I know...

het moet zijn

2x een HD van WD S-ATA 74 GB S-ATA 8mb 10k ... deze staat in RAID0

ik moet zeggen... echt snel

Verwijderd

Topicstarter
oké....

wat moet ik nu doen? Ik heb het lef wel. De onderdelen die ik bezit neem ik gewoon mee uit mijn eigen winkel. 't Kost mij privé niets. (Lekkahhh)

Van 6800GT naar 6800Ultra

Wie weet hoe het programma / flash filetje heet ??? Where to download

Groetjes.

Verwijderd

Als het toch uit je eigen winkel komt, lijkt me een ultra overclocken een betere optie. Een Ultra kan meestal verder dan een gemodde GT.
Als je het genoemde topic hebt doorgelezen, heb je waarschijnlijk ook al gezien dat het niet veel tuihaalt om te modden. Veelal wordt de max OC minder en ook de snelheid van de kaart wordt dus minder. Een Ultra heeft standaard 2 molexen. Bij normaal gebruik werkt ie prima stabiel met 1, maar die 2e molex is abslouut nodig voor een overclock. Aangezien de GT die extra molex niet heeft, weet je wat dan kan verwachten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 22:48:
oké....

wat moet ik nu doen? Ik heb het lef wel. De onderdelen die ik bezit neem ik gewoon mee uit mijn eigen winkel. 't Kost mij privé niets. (Lekkahhh)

Van 6800GT naar 6800Ultra

Wie weet hoe het programma / flash filetje heet ??? Where to download

Groetjes.
Waarom niet naar ULTRA snelheden clocken?

http://www.pcstats.com/ar...cfm?articleid=1633&page=3

Verwijderd

Ik heb mijnes ook geflashed naar de Ultra settings en dan weer terug.

Hij deed het perfect...op het werken na.
Hij slaat steeds vast.
Nu weet ik niet of het nou mijn 12v connector is die zwakke Ampere levert. (Q-tec 550Watt) of nou het aan de bios ligt.

In iedergeval het werkte niet moet even wachten op nieuwe voeding zal ik daarna weer testen!

Hier kan je het tooltje vandaan halen.

Google is een handig programma.

Neem eerst even wat moeite voordat je meteen een topic maakt!

http://www.mvktech.net/in...d=26&func=selectcat&cat=2

Daar ken je alles vandaan halen!

Verwijderd

Topicstarter
Oké.... ik heb de bestand + flashtool . . . overclocken kan wel maar dan doe ik dat het liefst bij de FSB. En dan moet ik iets wat ander geheugen hebben denk ik.
Hij loopt trouwens al op 2500 mhz nu dacht ik ipv 2400. Nog geen prob. voor de CPU
Pagina: 1