Toon posts:

Windows XP Professional deïnstalleren ná upgrade naar Pro ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht via de search, maar niets gevonden
Hier is mijn vraag
Ik had eerst XP Home Edition geïnstalleerd, daarna heb ik XP Pro er overheen geïnstalleerd, ca. half jaartje terug

Is het nu mogelijk om XP Pro weer te deïnstalleren zodat ik weer Home Edition terug krijg, en zoja hoe ??

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

nee

Modbreak:Je weet dat we dit soort replies niet waarderen; ik raad je aan om dit nog even goed door te lezen:
Policy mbt replies in 'slechte' topics

[ Voor 97% gewijzigd door Spider.007 op 14-10-2004 23:12 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Ik adviseer een format c: ENTER. Are you sure? Yes. En dan alles lekker opnieuw installeren, je zult zien dat alles dan een stuk sneller is.
Modbreak:Nog zo'n antwoord waar de TopicStarter niets mee kan. Als je niet serieus kunt antwoorden hou je dan helemaal maar in. Lees ook deze policy nog even door:

Policy mbt replies in 'slechte' topics

[ Voor 45% gewijzigd door Spider.007 op 14-10-2004 23:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dit heeft niets met snelheid te maken, ik wil gewoon weten of het überhaupt mogelijk is om weer terug naar Home Edition te gaan, blijkbaar dus niet ....

• Lord_Gaav
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-02 20:25
ik denk dat het inderdaad niet mogenlijk is om een upgrade terug te draaien. als het al mogenlijk zou zijn zou het onder Software in het configscherm moeten staan ( daar stond het ten tijden van een upgrade van 98 -> ME ook ).

heb je al geprobeerd om wat te zoeken op google? misschien staat er wat in de MS knowledge base

[ Voor 21% gewijzigd door Lord_Gaav op 15-10-2004 22:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Op google had ik al gezocht, maar geen resultaat en het staat ook niet bij de software instellingen
Ik zal eens op de MS Knowledge Base kijken
Dank voor jullie reactie, maar ik denk dat het ijdele hoop is

• jiroenu
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

jiroenu

Jiroenu

mischien dat het via systeem herstel kan

start > programmas > bureau accesoires > systeemwerkset > systeemherstel

en dan even kijken of er herstel punten staan van een half jaar terug

Website

Verwijderd

Doe de xp home cd er is in, en dan als je gaat installeren krijg je een melding of het upgradable is of niet. Volgens mij wel. :)

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Ik denk persoonlijk dat een schone installatie de mooiste optie is, maar ik ben meer benieuwd waarom je terug naar Home edition terug wil.

Meh ...

Verwijderd

Topicstarter
Zomaar eigenlijk, was eigenlijk benieuwd of het kon omdat ik dacht bij het begin van de upgrade van HE naar PRO er ergens stond dat je altijd weer terug kon, maar ik kan me vergissen
Pagina: 1