If it ain't broken, don't fix it
Ze zijn er een tijdje geweest met de inkoopactie, voor een paar cent per stuk.
www.inkoopacties.net misschien dat ze er nog wat hebben.
[ Voor 28% gewijzigd door TERW_DAN op 14-10-2004 22:32 ]
www.coolcase.nl hebben ze in verschillende kleuren
Ook bij eynstein.nl kun je ze kopen: http://www.eynstein.nl/Artikel.php?ID=3868
Verwijderd
Bedoel je de electronica componenten IA? Zullen ze nog niet weten waarschijnlijk, want de spullen van die IA zijn nog niet binnen. Zijn wat kleine probleempjes met de leverancier geweest. Maar...Terw_Dan schreef op 14 oktober 2004 @ 22:31:
Ze zijn er een tijdje geweest met de inkoopactie, voor een paar cent per stuk.
/me heeft goede hoop dat de spulletjes er nu redelijk snel aan gaan komen...
EUHMmmmm. Krijg net een folder van Conrad binnen waarmee je gratis verzendkosten krijgt.
je moet dan bestelcode REME05 toevoegen. Alleen ik kan het niet vinden op conrad....
btw weet iemand de bestelcode van die dingen bij conrad? Moet namelijk nog wat dingetjes hebben bij conrad.
je moet dan bestelcode REME05 toevoegen. Alleen ik kan het niet vinden op conrad....
btw weet iemand de bestelcode van die dingen bij conrad? Moet namelijk nog wat dingetjes hebben bij conrad.
Verwijderd
Hier zijn zowel die male print stekkers als de female kabelstekkers te koop bij de lokale elektronicashop. Volgens mij had Conrad en consorten die ook wel (Even gekeken, maar ik kan ze niet vinden @ Conrad.nl met plastic ompolingsbeveiliging, wel de algemene RM 2,54 printplaat-stiftstrips die je zelf op maat kan knippen -> Componenten > Stekker- en overige verbinders > Printplaat-steekverbinders > Printplaat-stiftstrips)
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 13:37 ]
Pagina: 1