Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Male Casefan connectors.

Pagina: 1
Acties:

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:16
Ik vraag me af waar ik die male case fan connectors kan krijgen. Dit zijn dus die connectoren zoals je ze op je moederbord hebt. (ik bedoel dan niet conrad ofzo, want die verzendkosten zijn neit student compatible)

If it ain't broken, don't fix it

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ze zijn er een tijdje geweest met de inkoopactie, voor een paar cent per stuk.

www.inkoopacties.net misschien dat ze er nog wat hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door TERW_DAN op 14-10-2004 22:32 ]

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:05
www.coolcase.nl hebben ze in verschillende kleuren

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ook bij eynstein.nl kun je ze kopen: http://www.eynstein.nl/Artikel.php?ID=3868

Verwijderd

Hier hebben ze ze vast ook wel ;)

http://www.freezinghardware.nl

Verwijderd

Terw_Dan schreef op 14 oktober 2004 @ 22:31:
Ze zijn er een tijdje geweest met de inkoopactie, voor een paar cent per stuk.

www.inkoopacties.net misschien dat ze er nog wat hebben.
Bedoel je de electronica componenten IA? Zullen ze nog niet weten waarschijnlijk, want de spullen van die IA zijn nog niet binnen. Zijn wat kleine probleempjes met de leverancier geweest. Maar...

/me heeft goede hoop dat de spulletjes er nu redelijk snel aan gaan komen...

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
EUHMmmmm. Krijg net een folder van Conrad binnen waarmee je gratis verzendkosten krijgt.

je moet dan bestelcode REME05 toevoegen. Alleen ik kan het niet vinden op conrad....
btw weet iemand de bestelcode van die dingen bij conrad? Moet namelijk nog wat dingetjes hebben bij conrad.

Verwijderd

Hier zijn zowel die male print stekkers als de female kabelstekkers te koop bij de lokale elektronicashop. Volgens mij had Conrad en consorten die ook wel (Even gekeken, maar ik kan ze niet vinden @ Conrad.nl met plastic ompolingsbeveiliging, wel de algemene RM 2,54 printplaat-stiftstrips die je zelf op maat kan knippen -> Componenten > Stekker- en overige verbinders > Printplaat-steekverbinders > Printplaat-stiftstrips)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 13:37 ]

Pagina: 1