Outlook 2003 - Reageert niet

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-08 20:24

Nss

The Dude Abides

Topicstarter
Ik heb net Office 2003 geinstalleerd over Office XP. Alles doet het prima, behalve Outlook.

Als ik Outlook open, doet alles het naar behoren. Zodra ik het echter afsluit blijft er een icoontje in de system tray staan. Als ik er op klik krijg ik de volgende foutmelding:

"Outlook reageert niet. Als u een Exchange Server -e-mailaccount gebruikt, kunt u serververzoeken in de wachtrij annuleren door te klikken op het Outlook-pictogram in het gebied met meldingen. Klik vervolkgens in het snelmenu op serververzoek annuleren."

Ik gebruik geen Exchnage server e-mail account, alleen POP accounts. Opnieuw opstarten van Outlook heeft geen zin, dat doet het niet.

Bij het afsluiten van Windows komt er ook een foutmelding dat Outlook niet reageert.

Ik heb hier op GoT gezocht en tevens via Google en de Knowledge Database van Microsoft. Helaas geen oplossing gevonden.

Alle beschikbare updates zijn geinstalleerd.

Verwijderd

Outlook even opnieuw installeren? Desnoods over de oude heen. Lukt dat niet, doe dan eerst uninstall, dan nieuwe install. Succes!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 14:34
Je had beter een clean install kunnen doen, dus eerst Office XP eraf kunnen gooien. Ik zou zeggen gooi het hele Office 2003 gebeuren eraf en installeer het dan opnieuw. Zorg er ook voor dat je er zeker van bent dat alles van Office XP weg is.

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-08 20:24

Nss

The Dude Abides

Topicstarter
Ik heb net heel office eraf gehaald, en computer opnieuw opgestart. Office opnieuw geinstalleerd, en... helaas nog steeds hetzelfde probleem :(

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-07 06:59

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Ik heb hier helaas geen oplossing voor, maar wel een aanvulling:

Bij mij gebeurt dit ook geregeld. Tevens gebeurt het weleens als ik Outlook minimaliseer naar de tray en het dan weer wil maximaliseren door te dubbelklikken op het icoontje uit de tray.
Het enige dat dan nog wil helpen is Outlook sluiten via task manager en het opnieuw te starten.

edit:
overigens betreft dit een clean install van Outlook 2003

[ Voor 10% gewijzigd door Wokkels op 15-10-2004 01:00 ]

Permanent wintericon!

Verwijderd

Ik ben nu tegen ditzelfde probleem aangelopen. Het doet zich voor sinds Symantec Antivirus is geinstalleerd.

Ik ben nog op zoek naar een juiste oplossing

Verwijderd

Misschien dit eens proberen:
- Antivirus uninstallen
- Outlook uninstallen
- Outlook installen
- Antivirus installen

(in die volgorde)

't Is wel heel wat werk, maar dat zou het probleem moeten oplossen denk ik.

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 16:18

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

office 2003 opnieuw installeren na een uninstal heeft meestal geen nut er blijven heel wat bestanden over waardoor je meestal het zelfde krijgt (dit had ik in ieder geval wel ) dus verwijder echt alles mappen in progam files , regedit (office 10 of 11 sleutels).

Toen ging het bij mij pas goed. ja of een schone install :)
Pagina: 1