Configuratiescherm opent traag

Pagina: 1
Acties:

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
Als ik mijn configuratiescherm (winxp prof) open, gaat dit erg traag. De hele computer doet niets meer tot hij na een seconde of 20 eindelijk het configuratiescherm toont. Daarna gedraagt alles zich verder weer normaal.
De machine loopt verder als een zonnetje.

Ik heb me wezenloos gezocht maar geen antwoord kunnen vinden voor mijn probleem. Iemand een idee? Bedankt!

[ Voor 29% gewijzigd door clasimodo op 14-10-2004 22:04 ]

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Foutmeldingen in je logboek:? , heb je iets gewijzigd de afgelopen dagen. Kortom, geef iets meer informatie, glazen bol is uitverkocht bij de Appie :P

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Cyber007
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-04-2023
maybe brakke geheugen

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

ook handig om dan eens je hoeveelheid RAM te posten, en check ff de hoeveelheid ruimte die je swapdisk, je prullenbak en je systeemherstel in (mogen) nemen. Dikke kans dat je tegen de max van je schijfruimte aanzit

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• clasimodo
Ik heb 1gb aan geheugen en nog 5,5 gb vrije ruimte op m'n c schijf. Verder denk ik niet dat er iets mis is met m'n geheugen, aangezien de pc verder probleemloos werkt.

Misschien een erg stomme vraag, maar waar vind ik dat logboek?

[ Voor 34% gewijzigd door clasimodo op 14-10-2004 23:44 ]

• clasimodo
Ik bleek mijn pagefile op 0 te hebben staan. Blijkbaar mag dit zelfs niet met een gb ram geheugen. Bedankt voor het meedenken.

Pagina: 1