Toon posts:

Geluidskaart kraakt aan alle kanten!!!!!HELp?!?!?!

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Plots begon mijn SB live 1024 te kraken, vooral het linker kanaal, het ligt niet aan me versterker, ik heb van alles al geprobeerd, ander pci, bios gereset, OS opnieuw geinstalleerd niks lijkt te helpen.

Weet iemand hoe dit komt??

Ik heb een ABIT KT-7 RAID moederbord

Alvast heel veel bedankt

ShaDoW

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 07:16

Mfpower

In dubio

Lijkt me een kabel probleem.

• chiwai_2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05-2024
algemeen probleem met kt7. dit heb ik ook gehad met m'n oude sb16. sommige mensen hebben hier last van volgens de faq van kt7. http://go.to/kt7faq

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Zit er wat op de kaart, misschien veel stof ofzo, had ik ook toen mij comp aanstond, ik ging met m'n zatte kop zo'n ijzertje weer inpluggen (je weet wel, die dingen die weg moeten als je een kaart in je PCI stopt)

Liet ik dat ding vallen op de soundblaster, *KRAAK* *KRAAK*

Misschien helpt afstoffen wel, proberen doet geen pijn.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Al geprobeerd het uitgangsvolume op je pc flink te verlagen en meer extern te versterken?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Euh..... Het ligt niet aan dat soort instelling. Ookal stond ie te hard ingesteld, dan hoorde ik niet dit soort gekraak! Het overstemd echt alles.

Op go.to/kt7faq staan een paar oplossing, en ik heb ze geprobeerd, maar geen suc6. Ik denk dat ik heel die AMD zooi verkoop en gewoon weer op het vertouwde intel pad weer verder ga :(

Greets ShaDoW

Verwijderd

Wrom zou je je AMD zooi moeten verkopen? Koop gewoon een ander moederbord. Ben je tog ook van ut probleem af?! :)
Ik heb een MSI K7T Pro en een SB Live! Value en het geluid is bij mij helemaal perfect. Je moet niet gelijk denken dat AMD dan kut is, ligt dan aan ut moederbord en heus niet aan de AMD processor.

Verwijderd

had het zelfde met mijn sblive!, kon het zelf niet oplossen. Heb hem teruggestuurd en kreeg na 3 weken een nieuwe. :)

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 31 december 2000 12:25 schreef ShaDoW het volgende:
Ik denk dat ik heel die AMD zooi verkoop en gewoon weer op het vertouwde intel pad weer verder ga :(

Greets ShaDoW
EEEHh, ja kleuterje, ga maar weer snel naar Intel.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 21:37
Euh..... Het ligt niet aan dat soort instelling. Ookal stond ie te hard ingesteld, dan hoorde ik niet dit soort gekraak! Het overstemd echt alles.

Op go.to/kt7faq staan een paar oplossing, en ik heb ze geprobeerd, maar geen suc6. Ik denk dat ik heel die AMD zooi verkoop en gewoon weer op het vertouwde intel pad weer verder ga :(

Greets ShaDoW
Looser AMD inruilen voor Intel :?
Waar ben je nou mee bezog man:?

Omdat je soundcard niet goed functioneerd:?

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 21:37

Greets ShaDoW
Looser AMD inruilen voor Intel :?
Waar ben je nou mee bezig man:?

Omdat je soundcard niet goed functioneerd:?

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

is het een hoog klinkend gekraak? heb ik als ik de processor belast (ook al een topic over gepost btw)

www.nintendocasemods.com

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:17
had ik ook met mijn comp

moet je je dma uitzetten (ja, 't zaak je wordt dan iets langzamer) en ik draai ook nog een progje wat de pci-cpu latency op 0 zet

eerst kraakte mijn live voortdurend, nu nooit meer

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

proberen...
hdparm -d 0 /dev/hda...
helpt niet. kraakt nog steeds.

www.nintendocasemods.com

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

heb je al wel een ander kabeltje geprobeerd???

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Ik heb dit onder Unreal Tournament als ik de PC-output te hoog zet dan kraakt het ook. Zet ik het een stapje terug dan is het over. Je krijg dan een soort distortion effect.

Als mobo heb ik de KA-7 100.

/me zijn volgende pc wordt wel weer een AMD maar nooit meer een ABIT moederbord [img=15,15]i/s/frown.gif[/img]

• sharkzor
  • Laatst online: 19-08 14:18
ik heb af en toe een harde tik erin (kt7). win ME installeren helpt dus niet...

• Wekkel
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb het met een Sblive op een P3B-F (BX, dus een fucking Intel :(). Kraakt een paar maanden niet, dan weer wel, dan weer niet. Stoor me er niet meer aan, PC'tje loopt verder prima..
Pagina: 1