Toen ik vanmiddag 'even' het usb-bracket (in front van kast) wilde aansluiten op mijn mobo, rook ik iets smeltend plastic. Zover ik wist had ik alles gewoon goed aangesloten maar de pc startte niet op, gaf geen kick.
Na een paar keer proberen nog steeds niet. Toen kwam ik er achter dat ik de bracket had aangesloten op de connector voor de usb/bluetooth-bracket.
Toen ik dit merkte heb ik 'm dus meteen eruit gehaald en wilde pc weer opstarten, maar hij blijft steeds hangen bij een (d-led) de die staat voor:
Als hij blijft hangen bij deze code, is je geheugen beschadigd of zit er niet goed in.
UIteraard heb ik al veel geprobeerd:
-een paar minuten rusten terwijl pc uit staat
-biosreset mbv jumper
-batterijtje eruit halen
-beide geheugen bankjes (512 Dane-Elec, 256 OEM) op allerlei combinaties ingeplugd
Maar hij blijft steeds maar hangen bij die code dat je geheugen kapot is.
Heeft iemand raad?
Na een paar keer proberen nog steeds niet. Toen kwam ik er achter dat ik de bracket had aangesloten op de connector voor de usb/bluetooth-bracket.
Toen ik dit merkte heb ik 'm dus meteen eruit gehaald en wilde pc weer opstarten, maar hij blijft steeds hangen bij een (d-led) de die staat voor:
Als hij blijft hangen bij deze code, is je geheugen beschadigd of zit er niet goed in.
UIteraard heb ik al veel geprobeerd:
-een paar minuten rusten terwijl pc uit staat
-biosreset mbv jumper
-batterijtje eruit halen
-beide geheugen bankjes (512 Dane-Elec, 256 OEM) op allerlei combinaties ingeplugd
Maar hij blijft steeds maar hangen bij die code dat je geheugen kapot is.
Heeft iemand raad?