Toon posts:

ATI 9800 Pro moet stiller in barebone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al heel wat forums afgelopen maar nog geen passende oplossing gevonden voor volgend probleem:
Luidruchtige ATI 9800 Pro stiller maken in een kleine barebone Soltek EQ3401. De soltek moet dienen als Home Cinema onderdeel. De kleine rakker is zeer stil maar met de grafka maakt hij een hels lawaai.
De uitdaging is dus: andere fan of maakt niet uit welk systeem monteren op de ATI ZONDER dat deze MEER RUIMTE inneemt. Die heb je namelijk niet in de barebone.

Nu had ik al wel gelezen over de Evercool VC-RE fan. Zeer goed en stil, enkel niet te vinden in België of Nederland. Ik ben niet van plan om gaten te boren in de kast of toeren uithalen zoals het verplaatsen van moederbord enz. Gewoon een klein stil fannetje gezocht voor een ATI 9800 Pro of een winkel die de evercool fans verkoopt.

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
meervoud forum=fora..

ontopic, ik denk dat je eens kan kijken naar Artic cooler, mits je daar ruimte voor hebt Zal ff link zoeken

Link:

http://www.hwhell.com/articles/artic_cooler_vga_silencer/

Reply op onderstaande.. DDVD (de dikke van dale)

fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.

[ Voor 75% gewijzigd door Industrial_Life op 14-10-2004 21:46 ]

-

Verwijderd

meervoud forum=fora..
Forums mag ook hoor. :)

Verwijderd

Je kan misschien naar deze kijken.

• Redheinz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:15
Zalman heatpipe? heb je helemaal geen fan meer. bijv Zalman ZM-80D-HP, er zijn er een heel stel. verschillen ken ik niet. Wel ff review/ervaringen van die dingen zien te vinden, meen dat je chip wel warmer wordt.....

[ Voor 8% gewijzigd door Redheinz op 14-10-2004 22:46 ]

Zin.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:36
dat is echt niet goed genoeg om een 9800pro koel te houden heur

Verwijderd

Bedenk wel effe dat de temperatuur in een barebone vele malen hoger ligt dan in een standaard systeem.
Pagina: 1