Toon posts:

printer onherkenbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey

ik heb een canon s300 printer, maar nu opeens word hij niet meer herkent. de drivers staan er nog gewoon op en een reinstall geeft een error. ik heb alle usb poorten geprobeerd, maar als ik in een document op printen druk komt er:
er kan niet worden geprint met de huidige instellingen:
druk een testpagina vanauit windows af
controleer of de printer is ingeschakeld
installeer de drivers opnieuw.
en als ik naar "printers en faxapparaten" ga is het daar leeg alleen een snelkoppeling "nieuwe printer toevoegen" en als ik daar op druk krijg ik deze melding:
kan bewerking niet voltooien
kan iemand me alstublieft verder helpen met dit raadsel...

Verwijderd

Topicstarter
anders helpt iemand me ff :'(

Modbreak:Kicken binnen 24h wordt niet gewaardeerd, lees de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) even goed door ajb.

[ Voor 64% gewijzigd door Pollewob op 14-10-2004 23:17 ]

• garage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2023
Heb je overige USB apparaten, en werken deze wel normaal?

Koop een taart en ga het vieren!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik begrijp dat je je probleem wilt oplossen, maar niet je topic binnen 1 uur kicken. ;) Je wordt best wel geholpen hoor.

Probeer anders eens de drivers/software opnieuw te instaleren.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 21:24:
en als ik naar "printers en faxapparaten" ga is het daar leeg alleen een snelkoppeling "nieuwe printer toevoegen"
Idd, nieuwe drivers (downloaden) installeren. Er is dus op dit moment geen printer geïnstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gedaan.
zonder resultaat. hij gaat dan gewoon installen en dan krijg je:

setup voltooid met fouten en dan werkt niks

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 22:58 ]

Verwijderd

en als je de printer eerst verwijderd in apparaatbeheer?

• garage
  • Laatst online: 06-04-2023
Ik neem aan dat we het over w2k of over XP hebben, wanneer het over een ander OS gaat kan ik je niet helpen.

Ik zou zelf de volgende stappen uitvoeren, aangezien je niet op mijn reply antwoord:
- Printer loskoppelen
- Apparaatbeheer starten
- Alles met betrekking tot printer EN usb aansluitingen verwijderen/deinstalleren
- Herstarten
- Wachten tot w2k of XP de USB drivers weer heeft geinstalleerd
- CD van de printer er in leggen en drivers installeren
- Printer aansluiten en testen

Verder kan je kijken in de eventviewer of je daar waat ziet staan: -Start-Run-eventvwr-OK-.

Laat eens weten wat je exact allemaal gedaan hebt, wat er veranderd is sinds de printer het niet meer doet (Andere USB apparatuur geinstalleerd?) etc etc. Des te meer info des te meer hulp.

Succes!

Probleem is duidelijk niet meer urgent, wat was de oplossing TS? Dan heeft iedereen er wat aan

[ Voor 8% gewijzigd door garage op 16-10-2004 19:06 . Reden: Urgent? Dacht het niet ... ]

Koop een taart en ga het vieren!

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is ontstaan nadat ik een usb webcam heb geinstaleerd. maar nadat ik deze software er weer af heb gehaald zit ik met hetzelfde probleem.

ik ga nu even stap voor stap uw raad opvolgen

• Freee!!
  • Laatst online: 14:06

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

offtopic:
Nog een hint: post op een tijdstip dat er wat meer mensen actief zijn.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Pagina: 1