Toon posts:

DC++ kan filelist niet downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Al een lang tijdje gebruikt ik tevreden DC++. Maar sinds een paar dagen krijg ik de filelist niet meer gedownload.

Ik krijg steeds de melding:

Download failed: Connection timeout

Ik heb ook de laatste update dan geinstaleerd, maar dit mag ook niet baten.

Heb maand geleden router gekocht, maar na de installatie ervan werktte DC++ nog altijd dus daaraan ligt het niet volgens mij, of moet ik toch paar poorten forwarden?

Nog een vraagje:

Met de laatste nieuwe update krijg ik bij mijn settings bij mijn schare GiB of MiB overal staan, maar dat komt totaal niet overeen met het echte aantal GB's of MB's

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 22:13

Type-R

One Minute Shakin

Draai je passive of active? probeer die eens te switchen misschien dat dat werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Helpt niets :'(

Verwijderd

Als je achter een router zit moet je eigenlijk op Passive staan.
Maar als je op Active wilt staan moet je d'r even achterkomen welke poort je router moet doorlinken... dat instellen dus op je router, en dan kan je dus passive draaien :)

Voorlopig dus eventjes op passive zetten...

Verwijderd

Kan zijn dat de hublist server er uit ligt. Heb ik de laatste tijd ook last van.
Over die niet kloppende share van je: hij moet alle files eerst "hashen" Dat duurt een tijd. Zodra dat gedaan is klopt je share.

Verwijderd

Opzoek gaan naar een andere hublist, ik draait zelf een andere Hub list. Zoeken op google en dan moet het wel lukken...

• Prut
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-07 20:00
De default hublist ligt er regelmatig uit de laatste tijd, maar er zijn genoeg anderen. Kan er wel een posten, maar ik weet niet of dat hier mag?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:32

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Hublists posten mag mijns inziens wel, maar ik geloof niet dat dat het probleem van de TS was; bij hem ging het over de FILElist! Subtiel verschil ;)

En inderdaad, ik denk ook dat je enige poorten moet forwarden in je router. Vergeet dit ook niet in de settings van dc++ in te voeren!

edit:
Heb je trouwens ook problemen met zoeken? Of is het specifiek filelists verkrijgen??

[ Voor 15% gewijzigd door Mad Marty op 15-10-2004 11:46 ]

Rail Away!

• Prut
aah, je hebt gelijk. Beetje dom vandaag ;)

Verwijderd

Topicstarter
oeps, sorry, ik bedoelde de hublist :)

Ik zal eens op zoek gaan naar andere hub lists

Ik sta altijd op passive

• Prut
Ik gebruik zelf deze op het moment

http://wza.digitalbrains.com/DC/hublist.bz2

Verwijderd

Ik draai em ook en heb het zelfde probleem