Toon posts:

Hoe instellingen van Outlook te resetten? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Hier weer een vraag van mij.

heb mijn systeem opnieuw geinstalleerd Windows XP Pro met SP2.

Ik heb net MS Office 2002 geinstalleerd inclusief Outlook.

Nu heb ik mijn Gmail account via een progje aan mijn outlook gekoppeld. Alles werkte perfect.
Ik heb daarna een paar oude dingen geimporteerd uit een pst bestand. Maar dat gaf een enorme zooi in outlook (mijn fout).
Nu wilde ik outlook weer hebben zoals het was, compleet leeg en schoon met de standaard instellingen.
Ik heb outlook toen verwijderd via software uit mijn office pakket. Toen heb ik Outlook opnieuw geinstalleerd. Maar op één of andere manier haalt ie telkens de instellingen van de vorige outlook terug. Zelfs de snelkoppeling op het bureaublad (waarvan ik de naam gewijzigd had) komt weer terug in de naamsverandering voor de de-installatie?
Waarom worden alle instellingen bewaard en hoe krijg ik dat er uit. Ik wil gewoon mijn outlook helemaal standaard hebben.
Ik heb gezocht op de search en bij microsoft (Bij MS staat alleen hoe je handmatig Office 2000 moet verwijderen) maar kon niks vinden.

Heb ook al geprobeerd om bestanden die over beleven na het verwijderen weg te halen in bijvoorbeeld:
C:\Documents and Settings\gebruiker\Application Data\Microsoft\Outlook
Maar dat helpt ook niet.

Weet iemand misschein een oplossing?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Office Cleaner utility gebruiken, alle info staat nog gewoon in je userprofile, zowel files als registry.

Oh, btw: Office is software, geen OS.
Voortaan in Software Algemeen doen :)

[ Voor 29% gewijzigd door alt-92 op 14-10-2004 21:27 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Outlook bewaard instellingen > Hoe instellingen van Outlook te resetten? *
WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Voor al je problemen met Windows of met onderdelen daarvan. Voor software problemen als Outlook, Internet Explorer, etc mag je in Software Algemeen je vragen stellen.

Sorry had maar de helft gelezen... 8)7

Bedankt voor de tips.

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 14 oktober 2004 @ 21:26:
Office Cleaner utility gebruiken, alle info staat nog gewoon in je userprofile, zowel files als registry.

Oh, btw: Office is software, geen OS.
Voortaan in Software Algemeen doen :)
edit
Ok en waar kan je dat progje vinden?
Google> geeft schoonmaker :+
/edit

Het progje heet Eraser 2000
http://www.pcworld.com/do...d.asp?fid=21860&fileidx=1

Thanks nu ff kijken of het allemaal werkt!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 10:34 ]