Toon posts:

Linksys BEFVP1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn Linksys routers.
Nadat ik de internetverbinding van mijn router had geconfigureerd (op PPTP gezet) wil mijn router niet meer fatsoenlijk aan. Enigste wat hij blijft doen is resetten en er gaan van allerlij lampjes knipperen waaronder die van DIAG.
Ik heb geprobeerd om hem met de resetknop te resetten naar factorydefaults, maar daar reageerd hij zelfs niet eens op.

Dit probleem heb ik op 2 routers.
Komt iemand dit probleem bekend voor en heeft iemand de oplossing voor me?

Verwijderd

met deze info kunnen we het natuurlijk niet oplossen, hoe staat je modem ingesteld, hoe heb je de linksys ingesteld.

Je hebt 2 routers lees ik net, waarom gebruik je dan in godsnaam PPTP achter een andere router of is dat je modem die bridged??

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, we hebben 2x ADSL modem en 2x router op 2 locaties.
Nadat ik het adsl modem in heb gesteld op bridge mode en probeer met de router via het modem uit te bellen, zijn ze begonnen met dit resetten.

Verwijderd

wat je moet doen is alle eventuele verbindingen met de router verbreken of eruit halen (dit verhelpt waarscheinlijk het constante resetten zoals jij het beschrijft)

dan ff 10 seconden de stroom ervaf
dan de stroom erop en als hij is opgestart de resetknop 30 seconde ingedrukt houden
dan moet hij weer op standaard staan

Verwijderd

Topicstarter
Geprobeerd, maar dit helpt niets. Ik kan ook niet meer op de router komen via de internet explorer.

Verwijderd

dan zou je ff op internet moeten kijken naar een zogenaamde hard reset (dit alleen als je geen garantie op de routers hebt anders kan je beter laten maken)
dit zorgt voor een soort kortsleuting waardoor de router helemaal naar frabieks instellingen worden gereset dit alleen doen als de reset knop niet meer goed werkt
Pagina: 1