VMM(12) error

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Tommetje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11-2024
Allereerst: ik hoop dat dit topic in het goede subforum staat, zoniet move 'm dan maar ;).

Mijn probleem: zodra ik mijn pc opstart, krijg ik tijdens het opstarten een melding met iets van apparaat perf oid. Dan staat er dat windows is afgesloten en dat ik opnieuw moet opstarten. Dat doe ik dus, maar dan krijg ik de volgende error:
VMM(12) + 000033C8 Fout: OE : 0028 : C02823C8.
Na weer opnieuw op te starten, herhaalt dit zich steeds (eerst perf error en dan weer die andere... ;) )
Ik heb gezocht op Google en hier op GoT maar ik heb niet echt iets nuttigs gevonden. Ook heb ik 'gescand' met memtest86, maar deze vond na een uur scannen nog geen fouten.

Ik heb niets bijzonders gaan met de pc, alhoewel er toen ik deze voor de laatste keer afsloot een blauw scherm kwam, wat deze melding was, weet ik niet meer..

Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dit kan verhelpen? :)

Hoi!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53
Dit is dus Windows ME. Wat je moet doen is de registry fixen. Zie de search en de WOS FAQ voor hoe je registry te repareren (hint: scanregw.exe). Kom je er dan nóg niet uit open dan een topic in WOS maar dan wél met meer info (system specs en wat je nog meer geprobeerd hebt) :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.