Toon posts:

aarrgghh!!!! ik kom er maar niet uit!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aaaahhh!!!! ik weet maar niet welke speakers ik moet kopen, ik wil kiezen uit deze 2:

-Creative FPS2000 Digital
-Creative DTT2500 Digital

welke?? na een heleboel reviews te lezen weet ik het maar niet. Ik vind dat 5.1 met die decoder gewoon KICKASS:9~:9~:9~ Maar het is ook weer een beetje duurder. En na een lange tijd CRAP:( speakers te hebben gehad wil ik nu iets goeds. Welke moet ik nou kopen? ;(

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Al gedacht aan je home hifi set aansluiten ? Perfect geluid !

The Flat Earth Society has members all around the globe.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Als je wilt kiezen uit deze 2:
Kies voor de 2000 als je gaat voor het gamen...
Kies voor de 2500 als je OOK waarde hecht aan muziek en films zoals dvd of divx.... puur die 5e (center)satelite... maar in games heb je aan die monitor-box (bijna) niets

Verwijderd

Topicstarter
Mijn home hifi staat in de woonkamer. Maar ik wil nu echt iets goeds. Ik denk eerder aan de 2500....

Verwijderd

als je ook dvd /divx afspeelt en muziek op je comp kun je beter voor de 2500 serie gaan heb hem zelf ook en vind hem perfect.
Er zullen altijd paar mensen gaan zeggen dat het waardeloos is wegens het weinige vermogen dat het heeft, maar dan kan ik alleen vragen of ze soms een hele flat gebouw willen laten mee genieten of slechthorend zijn want zon 70 watt is meer dan genoeg vind ik.
oke het is wel waar dat het niet het beste van het beste is maar ja als je het beste van het beste wilt moet je wel meer geld gaan neerleggen, maar voor algemeen gebruik vind ik het een goedekoop.

Verwijderd

Op zondag 31 december 2000 02:24 schreef wfvn het volgende:
Als je wilt kiezen uit deze 2:
Kies voor de 2000 als je gaat voor het gamen...
Kies voor de 2500 als je OOK waarde hecht aan muziek en films zoals dvd of divx.... puur die 5e (center)satelite... maar in games heb je aan die monitor-box (bijna) niets
Yep, laat aan duidelijkheid niets te wensen over....... ;)

Verwijderd

Topicstarter
't word denk ik toch de 2500 ;)
Pagina: 1