Toon posts:

Fluxbox Next\PrevWindow

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met NextWindow en PrevWindow in Fluxbox. In mijn keys file staat het volgende:

Mod1 Tab :NextWindow 0
Mod1 Shift Tab :PrevWindow 0

Ik kan alleen maar switchen tussen programma's die open staan, maar niet tussen programma's die minimized zijn. Ik wil dit wel, en het zou ook eigenlijk wel moeten werken?. Dit zijn de parameters waar je uit kan kiezen om achter Next\PrevWindow te zetten:

0 or unspecified Default/current behavior - no skipping
1 Skip lower tabs
2 Skip stuck windows
3 Skip lower tabs/stuck windows
4 Skip shaded windows
5 Skip lower tabs/shaded windows
6 Skip stuck windows/shaded windows
7 Skip lower tabs/stuck windows/shaded windows

Zoals je ziet staat het bij ingesteld op no skipping, maar hij slaat de niet geopende windows wel gewoon over. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat hij dit goed doet?

P.S.

Ik gebruik Fedora Testing 2.91 met fluxbox-0.9.10

Verwijderd

Mijn fluxbox gedraagt zich net zo (cvs van 13 oktober) en volgens mij hoort dat zo. In dat lijstje wordt verder ook niet gepraat over minimized windows?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 09:31:
Mijn fluxbox gedraagt zich net zo (cvs van 13 oktober) en volgens mij hoort dat zo. In dat lijstje wordt verder ook niet gepraat over minimized windows?
Er staat inderdaad niets over minimized windows in het lijstje, maar omdat er wel een optie "no skipping" bij zat nam ik aan dat hij ook tussen de minimized windows zou moeten schakelen. Ik vind het echt irritant dat ik niet zonder met die muis erop te klikken die windows kan openen.

Als er iemand is die weet of en hoe het mogelijk is om ook tussen minimized windows te switchen zou ik dat erg fijn vinden. :)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die dit weet ? :/

Verwijderd

Topicstarter
mmmmm... weet iemand dit ondertussen al? :?

Verwijderd

Tja, volgens mij kan het echt niet maar vraag het eens in #fluxbox op irc.freenode.net ... het is altijd wel druk daar. ;)
Pagina: 1