Gebrande DVD speelt wel op pc af, niet in stand-alone.

Pagina: 1
Acties:

• Dennisderoo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-06 15:08
Goede avond,

Er zijn al een aantal van dit soort vragen gesteld maar deze is toch iets anders... :)

Ik ga het probleem ff uitleggen: (lijkt me wel zo handig...)

Ik heb een onbeveiligde dvd gekopieerd (voor eigen gebruik :P ) en die doet het prima in de ‘gewone’ (stand-alone) dvd speler.

Daarna probeerde ik een beveiligde dvd te branden. Dit lukt echter niet met dat programmaatje. Dus ff op dit forum gekeken hoe ik wel een beveiligde dvd kan branden. Ik las iets over CloneDVD. Dus heb daar ff een trial versie van gedownload en branden maar! Ik probeerde de DVD in eerste instantie eerst ff op de pc uit en toen deed ie het perfect!! ik dus helemaal blij maar was dus te vroeg gejuicht want toen ik 'm in de stand-alone deed, deed ie het in 1 keer niet meer... Hoe komt dit? Heeft CloneDVD 'm gewoon niet goed gebrand?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Dennis

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisderoo op 14-10-2004 19:07 . Reden: spelfout ]

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 09:42

beerns

it is I, Leclerc

welke speed en welk soort lege dvd'tjes heb je gebruikt.

Heb je bijv. een dvd+r die je op max 4X kunt branden, gebrandt op 8X, dan is de kans aanwezig dat je dvd spelert in je pc hem prima herkent. Je stand alone zal er dan nix van bakken.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

• Dennisderoo
beerns schreef op 14 oktober 2004 @ 19:06:
welke speed en welk soort lege dvd'tjes heb je gebruikt.

Heb je bijv. een dvd+r die je op max 4X kunt branden, gebrandt op 8X, dan is de kans aanwezig dat je dvd spelert in je pc hem prima herkent. Je stand alone zal er dan nix van bakken.
Memorex DVD-R 2 Speed dvdtjes zijn het. Niet echt snel idd, maarjah.
In CloneDVD kan ik niks vinden over brandsnelheden.

Ohwja, nog wat vergeten te vertellen. (misschien wel erg belangrijk) wanneer ik de dvd in de stand-alone druk en dan op play duw dan zie ik een rare tekst in een 1 of andere vage taal en meer doet ie dan dus niet.

Verwijderd

ik heb zelf de ervaring dat je met dvd-r meer problemen in stand-alone players dan dvd+r.
Probeer de firmware van je dvdplayer anders eens te updaten.
En is je player regiovrij?

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 09:42

beerns

it is I, Leclerc

Ik denk, (ik gebruik zelf alleen Alcohol en Nero), dat Clone de max speed van je fikker standaard zal gebruiken en als dat dan hoger is als 2X, nou dan weet je het wel. Dan doet ie dus nix in je stand alone.
Dat is mijn idee hoor. Kan er natuurlijk naast zitten, maar het is ook gedeeltelijk op eigen ervaringen gebaseerd! (Zelf ook op die manier een onderzetter gecreeerd!)

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

• Dennisderoo
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 19:16:
ik heb zelf de ervaring dat je met dvd-r meer problemen in stand-alone players dan dvd+r.
Probeer de firmware van je dvdplayer anders eens te updaten.
En is je player regiovrij?
Nee ik kan alleen dvd's van regio 0 en 2 afspelen. Maar die originele dvd is gewoon in nederland gekocht (regio 2 dus).

En hoe kan ik de firmware updaten?

• Dennisderoo
Weten jullie nog andere goede programma's die wel goed branden?

Verwijderd

Als je even googled op DVDshink en DVD decrypter ben je al heeel ver.
Verder kan je dan op Doom9.com kijken voor de handleidingen/walkthrough ;)

(ik zie dit btw niet als warez, en het is gratis te downloaden. mocht dat wel zo zijn roept u maar...)

Verwijderd

Download ANYdvd daarmee kan je de regio allemaal veranderen en kan je ook beveiligde dvd's koppieren ==> allemaal gelezen in de clickx
Pagina: 1