Hallo,
Ik ben bezig met het maken van een site waarbij je auto's aan een databank kunt toevoegen nu krijg ik echter de volgende error melding
Weet iemand hoe dit kan?
gebruik de volgende source
Ik heb ook een query opgevangen en die ziet er zo uit
INSERT INTO tbl_bmw (e_nummer,model,Bouwjaar_vanaf,Bouwjaar_tot,url) values ('modelnaam','het e nummer','1950' ,'2000','2.html')
Nu weet ik het dus niet meer.
Ik ben bezig met het maken van een site waarbij je auto's aan een databank kunt toevoegen nu krijg ik echter de volgende error melding
code:
1
2
3
4
5
| Microsoft JET Database Engine error '80040e14' Invalid SQL statement; expected 'DELETE', 'INSERT', 'PROCEDURE', 'SELECT', or 'UPDATE'. /historie/invoersql.asp, line 35 |
Weet iemand hoe dit kan?
gebruik de volgende source
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <%set db=Server.CreateObject("ADODB.connection")DSNtemp="Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=c:\inetpub\wwwroot\historie\databank\bmw.mdb;User Id=admin;Password=;"
db.Open(DSNtemp)
sql="INSERT INTO tbl_bmw(e_nummer,model,Bouwjaar_vanaf,Bouwjaar_tot,url) values ('"& model &"','" &e_nummerform& "','" &vanaf& "' ,'" &tot& "','" &url& "')"
db.execute("sql")
db.close
%> |
Ik heb ook een query opgevangen en die ziet er zo uit
INSERT INTO tbl_bmw (e_nummer,model,Bouwjaar_vanaf,Bouwjaar_tot,url) values ('modelnaam','het e nummer','1950' ,'2000','2.html')
Nu weet ik het dus niet meer.