Harde schijf kapot/langzaam door op de kop houden?

Pagina: 1
Acties:

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Omdat ik gisteren een geluidskaartje in mijn computer moest plaatsen, heb ik (om de kaart makkelijk te kunnen plaatsen) de computer op de kop gehouden (STOM |:( ).
Mijn computer is sinds gisteren aanzienlijk langzamer geworden: Opstarten duurt een 20 minuten (echt, niet overdreven). Internet Explorer is langzaam, door Verkenner bladeren duurt uren om te laden etc. etc.

Kan dit dus aan dat op de kop houden van de computer (lees HD) liggen, zo ja, hoe kan ik dit weer goed maken?

Zo nee, wat kan het dan zijn?

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:20

Sosabowski

nerd

Stond de PC aan:
JA -> kans op schade maar niet groot
Nee - > Niks aan het handje

Denk overigens dat het dan eerder de drivers van je sound kaartje zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Sosabowski op 14-10-2004 18:12 ]

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-03 13:45

Haan

dotnetter

Idd, als hij niet aanstond is er niks aan de hand met je schijf. (je dacht toch niet dat die dingen altijd netjeshorizontaal, met de goede kant boven, zijn gehouden voor ie bij jou in je pc terecht kwam? :P )

Kater? Eerst water, de rest komt later

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
PC stond (uiteraard) uit.
Drivers geluidskaart en geluidskaart zelf heb ik al verwijderd zonder resultaat voor de snelheid.

Dus what o what./

• eR1k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:29
LOL je pc gaat echt niet trager lopen doordat deze op zijn kop heeft gestaan. Je nieuwe geluidskaart icm geen of slechte drivers zorgt ervoor dat je systeem van slag is (het ligt zeker aan je software). Het is dus zeer onwaarschijnlijk dat je pc schade heeft opgelopen.

[ Voor 7% gewijzigd door eR1k op 14-10-2004 18:48 ]

Verwijderd

Dus what o what.
Wat denk je?
hint: geluidskaart / drivers ervan

Verwijderd

Nog een hint: Systeemherstel ! (ingeval van XP)
Pagina: 1