Toon posts:

Sblive 1024 liveware 3 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoilo,

Ik heb problemen met het installeren van de liveware 3 upgrade voor mijn OEM sblive 1024. Op een of andere manier stopt dat ding oudere drivers / software op mijn HD, dan op de CD die erbij zat (en waar liveware 2 op staat). Zo is bijvoorbeeld de mixer een stuk kleiner en missen er een hoop opties.

Waat iemmand waar dit aan ligt?

Verwijderd

Je kan toch specificeren waar 'ie de drivers vandaan haald??? of bedoel je dat niet?

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kun je wel specificeren, maar dat bedoel ik volgens mij niet. Ik bedoel alleen, dat als ik Liveware 3 installeer mijn programma's van de sblive eerder verouderd(downgraden?) lijken te worden dan dat ik er iets nieuws/beters voor krijg, terwijl ik nu juist de oudere liveware 2 drivers gebruik. Je zou toch denken dat liveware 3 betere / nieuwere drivers en software zou installeren. Ik krijg, tijdens de installatie van 3 zeer vaak de melding dat hij nieuwere drivers wil overschijven met oudere......

Verwijderd

Hmm, ik zou gewoon alles laten overschrijven. het kan namelijk best zijn dat windows zegt dat het oudere files zijn, maar dat dat helemaal niet zo is. Ik zelf heb ook de nieuwe Liveware 3 geinstalleerd en kreeg dezelfde meldingen en heb gewoon alles laten overschrijven. werkt nu perfect.

meer info op www.m3dzone.com

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Heb hetzelde als MBNN gedaan en werkt perfect!

Verwijderd

Topicstarter
Doe ik die upgrade, heb ik ineens een klote mixzer die er niet uitziet en minder gebruiksvriendelijk is dan mijn vorige....
Pagina: 1