Inbouwen geheugen Asus a2500d laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik wil graag 256MB erbij zetten bij deze laptop, maar ik kan niet vinden waar. Waarschijnlijk moet ik onder het toetsenbord zijn, maar hoe kom ik daar? Ik heb al alle schroefjes losgedraaid die ik vinden kon zonder dat dat echt hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-10 00:12

ThaHandy

Discovery Channel

http://gathering.tweakers...a%5BxFILTERS%5D=#hitstart

klepje aan de onderkant?, handleiding?

[ Voor 12% gewijzigd door ThaHandy op 14-10-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Bedankt voor de reactie.

Het klepje aan de onderkant was het eerste wat ik eraf haalde, maar daar zit alleen de processor met koeling en een garantie sticker, dus daar ben ik verder af gebleven. De handleiding zegt alleen maar dat het kan, vergeten is te vermelden hoe.

Bedankt voor de link ook, maar dat had ik zelf ook geprobeerd met een aantal zoektermen, zonder resultaat. Google heb ik het ook opgezocht, maar het lijkt erop dat ik de eerste ben met dit probleem. Of waarschijnlijker, de eerste die er een probleem mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 16:43
Is dit probleem nog opgelost?
Of weet iemand anders waar het geheugen geplaatst moet worden of hoe je erbij kan komen?

Heb nu hetzelfde probleem met deze A2500D laptop, maar het zit inderdaad niet bij de cpu zoals in het boekje staat en op internet kan ik er verder niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 16:43
bij de rechter speaker zit een gaatje met een opstaand randje, hier moet je in drukken met een paperclip of zoiets, dan kun je het deel tussen het toetsenbord en het scherm naar links schuiven en eraf pakken.

Hierna is het mogelijk om het toetsenbord eraf te pakken en daar zitten 2 extra vrije so-dimm sloten. suces voor de mensen die het ooit nog zoeken :)