Toon posts:

chello light server werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus chello light aangeschaft een tijdje trug, maar nou wil ik dit internet delen. Ik heb geen zin om een router te kopen dus dan maar een server bouwen.

Internet delen via windows heeft geen zin, werkt niet. Ik heb een dozijn aan programma's gebruikt:
winproxy, winroute lite, freeproxy, wooweb 3 enz enz...
ik heb ook bij elk programma lopen klooien met de ip-adressen, dhcpserver, dns-server, maar niets lijkt te werken. Heeft iemand misschien nog een goeie tip, of heeft iemand zelf chello light lopen delen?

Verwijderd

Hier kan dus niemand wat mee. Vertel eens wát er precies niet werkt. En leg even uit hoe je verbinding maakt met Chello (dial-in, gewoon DHCP op MAC-adres etc.).

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hóe heb je het allemaal geprobeerd? Heb je Hoe deel ik Internet ? helemaal doorgelezen?
Heb je wel 2 netwerkkaarten etc in je server zitten?

Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen ;)

Verwijderd

Topicstarter
CHELLO LIGHT, dat is dus geen inbelverbinding heh!

en ja ik heb de network faq doorgelezen en alles geprobeerd. ik zou hier niet posten als ik het niet doorgelezen had. ik heb de kabelmodem via usb aan mn pc hangen en een gewoon netwerkje tussen onze pc's liggen. ik weet echt niet wat ik er nog bij moet vertellen.

Verwijderd

Ja, dat snap ik B) Maar gebruik je een inbelprogramma om een internetverbinding op te zetten (bijv. met PPPoE) of is die verbinding er gewoon altijd?

Edit: ok, USB dus. Verschijnt er bij je Network Connections toevallig een 'extra verbinding' van dat modem als je verbinding hebt met Chello?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 17:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
verbinding is er altijd ja. zet de pc aan en hij doettet. heb je nog meer info nodig?

edit: ja er staan bij netwerk 2 netwerken (beetje warrige omschrijving)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 17:22 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 17:14:

en ja ik heb de network faq doorgelezen en alles geprobeerd.
Als je zegt alles, neem ik aan ook dit:

Internet connectionsharing uit de faq

Ok, ik geloof graag dat het niet werkt. Nu moet je ons vertellen WAT er niet werkt. Wat voor foutmelding. pingt hij. firewall in/uitgeschakeld. OS. ipconfig. Configuratie van de clients etc etc. We geloven wel dat het niet werkt en dat je veel geprobeerd hebt, maar we kunne je pas in de goede richting sturen als je de nodige details geeft.

[ Voor 4% gewijzigd door leuk_he op 14-10-2004 17:25 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
tsja, server draait xp

even uitleggen wat ik gedaan heb en hoe de pc's geconfigureerd staan
chello geeft mij een statisch ip-adres,
ons netwerk heeft een ingesteld ip-adres (192.168.2.x),
toen heb ik die progs gedownload en geinstalleerd. werkte niet met vast ip-adres

toen heb ik ingesteld op de client dattie die ip-shit van de dhcp-server krijgt... werkte ook niet

ik heb ook precies de handleiding van winroute lite gevolgd dwz:
client gateway: ip-adres server
client dns: ip-adres server

werkte ook niet

in ipconfig geeftie gewoon wat je hebt ingevoerd bij netwerkinstellingen. pingen doettie niet (wel naar netwerk, niet naar i-net). ook geprobeerd met firewall aan en ook met uit, werkte ook niet

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 17:33 ]

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 17:30:
chello geeft mij een statisch ip-adres,
ons netwerk heeft een ingesteld ip-adres (192.168.2.x),
ALs je ICS (windows internet delen) gebruikt dan krijgt je eigen netwerk 192.168.0.1 en de andere client krijge via "automatich toekennen" = dhcp 192.168.0.*

Chello houdt gewoon dat 85.* "vaste ip"

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Verwijderd

Topicstarter
ik snap je niet, je zegt dat ik windows internet delen moet gebruiken? ik heb al uitgelegd dat dat niet werkt, chello detecteerd dat en flikkert de verbinding er helemaal uit

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 17:38:
ICS: chello detecteerd dat en flikkert de verbinding er helemaal uit
waar heb je dat uitgelegd?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:30

Cyphax

Moderator LNX
ik snap je niet, je zegt dat ik windows internet delen moet gebruiken? ik heb al uitgelegd dat dat niet werkt, chello detecteerd dat en flikkert de verbinding er helemaal uit
Dit is niet (helemaal) waar. Ik heb wel werkende gekregen, ook Chello light. Wat zeg ik, ik heb zelf helaas Chello light en mijn router deelt het prima :)
Chello staat nu toe dat je je verbinding deelt (volgens iig de helpdesk), maar ze bieden dan geen ondersteuning.
ICS is wel rottig aan de praat te krijgen, maar Chello detecteert dat niet of ze doen er niets mee. Tenzij ze dat per regio anders doen en jij in een andere regio zit dan ik.
leuk_he schreef op 14 oktober 2004 @ 17:40:
[...]

waar heb je dat uitgelegd?
Hij heeft in zijn topicstart gezegd dat ie ICS geprobeerd heeft en dat het niet werkte :)

[ Voor 22% gewijzigd door Cyphax op 14-10-2004 17:42 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Hehe, chello detecteert echt niet dat je de internetverbinding deelt. :) Waarschijnlijk klik je 'delen' aan bij de verkeerde netwerkkaart, waardoor de netwerkkaart aan de kant van de modem een 192-adres krijgt.

Mag ik vragen waarom je geen router wilt aanschaffen? Dan ben je in 1 klap van alle problemen af.

Verwijderd

Topicstarter
Cyphax schreef op 14 oktober 2004 @ 17:40:

ICS is wel rottig aan de praat te krijgen, maar Chello detecteert dat niet of ze doen er niets mee. Tenzij ze dat per regio anders doen en jij in een andere regio zit dan ik.
hoezo rottig aan de praat te krijgen? je moet toch gewoon aanvinken, op oke drukken en bij de client automatische ip-verkrijging aanvinken?

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Overigens, ik weet niet of je hier aan hebt gedacht:
Als je een andere NIC aansluit op je modem moet je even Chello helpdesk bellen. Door dat gare systeem moet een NIC zich aanmelden op het netwerk en daarvoor moeten ze bij Chello het een en ander vrijgeven.
* Cyphax heeft al veel te vaak die helpdesk moeten bellen.
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 17:49:
[...]

hoezo rottig aan de praat te krijgen? je moet toch gewoon aanvinken, op oke drukken en bij de client automatische ip-verkrijging aanvinken?
Ja, dat weet ik wel, zo zou het moeten zijn. Bij mijn ouders deel ik het internet ook via ICS maar het installeren daarvan is een beetje vaag. Zo werkte het 's avonds niet, en toen ik de volgende ochtend terug ging weer wel... affijn, een router is een stuk fijner.
In de FAQ internet delen word je ook gewaarschuwd dat je kan deinstalleren als een eerder poging mislukt is, ik vind 't maar rommelig geregeld.

[ Voor 52% gewijzigd door Cyphax op 14-10-2004 17:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bergen schreef op 14 oktober 2004 @ 17:47:
[...]
Hehe, chello detecteert echt niet dat je de internetverbinding deelt. :) Waarschijnlijk klik je 'delen' aan bij de verkeerde netwerkkaart, waardoor de netwerkkaart aan de kant van de modem een 192-adres krijgt.

Mag ik vragen waarom je geen router wilt aanschaffen? Dan ben je in 1 klap van alle problemen af.
yeah right, zo dom ben ik nouw ook weer niet. en ik schaf geen router aan omdat dat geld kost en ik geen zin heb om nog meer aan mn pc uit te geven

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Cyphax schreef op 14 oktober 2004 @ 17:49:
Overigens, ik weet niet of je hier aan hebt gedacht:
Als je een andere NIC aansluit op je modem moet je even Chello helpdesk bellen. Door dat gare systeem moet een NIC zich aanmelden op het netwerk en daarvoor moeten ze bij Chello het een en ander vrijgeven.
* Cyphax heeft al veel te vaak die helpdesk moeten bellen.
dat hoeft al heel lang niet meer, dat kan je allemaal zelf, want als je MAC "ongeldig" is dan krijg je een ip uit de 10.x range waarmee je alleen maar de activatie pagina krijgt van chello waar je dit kan aanpassen :)
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 17:50:
yeah right, zo dom ben ik nouw ook weer niet. en ik schaf geen router aan omdat dat geld kost en ik geen zin heb om nog meer aan mn pc uit te geven
dom? zo duur zijn die dingen tegenwoordig niet meer, het scheelt veel problemen, en je pc hoeft niet altijd aan te staan als je met een andere pc het internet op wilt wat dus wel wat geld kan uitsparen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Erkens op 14-10-2004 17:54 ]

Verwijderd

[...]

Nou, ICS gebruiken dan. Chello detecteert dat dus echt niet.

En als dat niet werkt kunnen we daar rustig naar gaan kijken zonder dat je meteen op je pik getrapt bent als iemand een tip geeft waar jij allang aan gedacht had.

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Erkens schreef op 14 oktober 2004 @ 17:53:
[...]

dat hoeft al heel lang niet meer, dat kan je allemaal zelf, want als je MAC "ongeldig" is dan krijg je een ip uit de 10.x range waarmee je alleen maar de activatie pagina krijgt van chello waar je dit kan aanpassen :)
De laatste keer is nog niet zo lang geleden en toen moest ik 't nog wel... ik kan er ook niets aan doen :P
Helpdesk zei ook niets over dat het niet zou hoeven..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 17:54:
[...]

Nou, ICS gebruiken dan. Chello detecteert dat dus echt niet.

En als dat niet werkt kunnen we daar rustig naar gaan kijken zonder dat je meteen op je pik getrapt bent als iemand een tip geeft waar jij allang aan gedacht had.
sorry hoor, maar om een tip te geven dat je het goede netwerk deelt vind ik vrij dom. ICS werkt dus niet

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Cyphax schreef op 14 oktober 2004 @ 17:55:
[...]

De laatste keer is nog niet zo lang geleden en toen moest ik 't nog wel... ik kan er ook niets aan doen :P
Helpdesk zei ook niets over dat het niet zou hoeven..
mja, dan zal dat wel niet eurodocsis geweest zijn waar iedereen naar toe gemigreerd is ondertussen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 17:57:
[...]

sorry hoor, maar om een tip te geven dat je het goede netwerk deelt vind ik vrij dom. ICS werkt dus niet
Dom? Hij probeert je te helpen. Ga dan iemand niet zitten afkatten. Je kunt ook een monteur laten komen die het voor EUR40 per uur fixt. Hij doet het gratis.

En je krijgt nog één kans om normaal in dit topic te reageren: wát werkt er niet. We zijn nu hopelijk zover dat we het er met z'n allen over eens zijn dat ICS moet kunnen werken, ik stel voor dat we nu kijken wat er fout gegaan is.

En daarvoor hebben we informatie nodig. Wát heb je precies waar ingesteld en welke instellingen hebben de clients en wát werkt er precies niet? Pingen, internetten etc.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het nog een keer duidelijk uitleggen:

Op server heb ik usb-internet gedeeld. Hiermee maakt ie het ip-adres van de lan 192.168.0.1. Voor de rest heb ik niets ingevuld bij dns en gateway. Internetinstellingen heb ik niet aangezeten. Op de client heb ik alles automatisch laten verkrijgen: IP en DNS, verder zou er dus niets ingesteld hoeven te worden.

wat er niet werkt:
internet, pingen naar nietlokale ip's

Verwijderd

Post eens de output van 'ipconfig /all' van de clients.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 18:08:
Post eens de output van 'ipconfig /all' van de clients.
host-naam: thief
primair achtervoegsel: leeg
knooppunttype: onbekend
ip-routering ingeschakeld: nee
wins-proxy ingeschakeld: nee

fysiek adres: 00-0c-6e-10-94-0f
dhcp ingeschakeld: ja
autom. config ingeschakeld: ja
autoconfig ip: 169.254.59.234 (vreemd is dit, server is namelijk 192.168.0.1)
subnetmasker: 255.255.0.0
standaardgateway: leeg

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

[...]

Maar wel dom genoeg om nou met een w te schrijven. Sorry hoor, ik zal je nog eens proberen te helpen...

Verwijderd

Topicstarter
Bergen schreef op 14 oktober 2004 @ 18:17:
[...]
Maar wel dom genoeg om nou met een w te schrijven. Sorry hoor, ik zal je nog eens proberen te helpen...
sorry, ik was een beetje ongeduldig. ik ben helemaal gefrustreerd van dat kut-internet na uren proberen

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 18:20:
[...]

sorry, ik was een beetje ongeduldig. ik ben helemaal gefrustreerd van dat kut-internet na uren proberen
Ok, reageer dat in 't vervolg dan niet af op anderen. ;)
autoconfig ip: 169.254.59.234 (vreemd is dit, server is namelijk 192.168.0.1)
Als Windows geen IP-adres van de DHCP-server krijgt, kent hij zichzelf een IP-adres toe, wat altijd begint met 169.254. Blijkbaar is er dus iets aan de hand met de DHCP-functie op de server.

Verwijderd

Topicstarter
Bergen schreef op 14 oktober 2004 @ 18:28:

Als Windows geen IP-adres van de DHCP-server krijgt, kent hij zichzelf een IP-adres toe, wat altijd begint met 169.254. Blijkbaar is er dus iets aan de hand met de DHCP-functie op de server.
daar kun je toch niets aan instellen op de server, windows moet dat toch automatisch zelf doen? het netwerk werkt verder wel gewoon

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 18:31:
[...]

daar kun je toch niets aan instellen op de server, windows moet dat toch automatisch zelf doen? het netwerk werkt verder wel gewoon
Ik mag aannemen dat je dat ergens kunt instellen, of je de IP-adressen automatisch wilt laten toekennen of dat je ze zelf/statisch wilt instellen. Vraag me niet waar, ik zit nu niet in Windows.

Verwijderd

Topicstarter
Bergen schreef op 14 oktober 2004 @ 18:35:
[...]
Ik mag aannemen dat je dat ergens kunt instellen, of je de IP-adressen automatisch wilt laten toekennen of dat je ze zelf/statisch wilt instellen. Vraag me niet waar, ik zit nu niet in Windows.
wat moet ik doen dan? handmatig clients instellen?

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 18:37:
[...]

wat moet ik doen dan? handmatig clients instellen?
Give it a try. :)

Verwijderd

Topicstarter
heb nu ip 192.168.0.2 en subnet 255.255.255.0 ingesteld op client. de rest heb ik leeg gelaten, maar het werkt nog steeds niet

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Dat klopt, je moet het IP-adres van de server ook nog invullen als gateway.

Als je trouwens niet kunt internetten, kijk dan ook eens of je de server wel kunt pingen en of je websites kunt pingen en of je vanaf de server een client kunt pingen, etc.

Verwijderd

Topicstarter
Bergen schreef op 14 oktober 2004 @ 18:48:
Dat klopt, je moet het IP-adres van de server ook nog invullen als gateway.

Als je trouwens niet kunt internetten, kijk dan ook eens of je de server wel kunt pingen en of je websites kunt pingen en of je vanaf de server een client kunt pingen, etc.
de server kan wel de client pingen, maar andersom niet. het netwerk overigens werkt wel vanaf de client. via de client kan er ook niet naar sites gepingd worden

Verwijderd

Als je er straks helemaal niet meer uitkomt met ICS, dan is deze Proxy van AnalogX misschien een idee.
Hiermee stel je de PC waar het op draait in als een proxyserver. De andere PC's op het netwerk kunnen dan via die proxy het web op.
Supports HTTP (web), HTTPS (secure web), POP3 (recieve mail), SMTP (send mail), NNTP (newsgroups), FTP (file transfer), and Socks4/4a and partial Socks5 (no UDP) protocols! It works great with Internet Explorer, Netscape, AOL, AOL Instant Messenger, Microsoft Messenger, and many more!
Als het dus alleen maar om webpagina's bekijken gaat, zou je hier al genoeg aan kunnen hebben. Maar als je meer wil (games bijvoorbeeld) zul je toch met ICS verder moeten.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 18:54:
Als je er straks helemaal niet meer uitkomt met ICS, dan is deze Proxy van AnalogX misschien een idee.
Hiermee stel je de PC waar het op draait in als een proxyserver. De andere PC's op het netwerk kunnen dan via die proxy het web op.

[...]

Als het dus alleen maar om webpagina's bekijken gaat, zou je hier al genoeg aan kunnen hebben. Maar als je meer wil (games bijvoorbeeld) zul je toch met ICS verder moeten.
geprobeerd, werkt niet

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Welke windows draait de client nu eigenlijk?
Indien XP: draai de wizard netwerkverbinding instellen eens, dan kun je ook aanvinken dat ie internet via de lan heeft.
Indien andere Windows versie: maak op de server een netsetup diskette aan en draai dat op de client.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
MadMarky schreef op 14 oktober 2004 @ 19:06:
Welke windows draait de client nu eigenlijk?
Indien XP: draai de wizard netwerkverbinding instellen eens, dan kun je ook aanvinken dat ie internet via de lan heeft.
Indien andere Windows versie: maak op de server een netsetup diskette aan en draai dat op de client.
de client draait xp, heb em al ingesteld dattie de internet via lan krijgt

Verwijderd

Zet de firewall op je client uit. En doe inderdaad wat MadMarky zegt; maar die wizard zit ook gewoon in Windows 98/Me/2000 :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 19:11:
Zet de firewall op je client uit. En doe inderdaad wat MadMarky zegt; maar die wizard zit ook gewoon in Windows 98/Me/2000 :)
de firewall op de client staat uit, en wat madmarky zei heb ik ook al gedaan

Verwijderd

Post eens een 'route print' van je server.

Edit: en check even bij Administrative Tools -> Computer Management -> Services of je ICS-service wel draait.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 19:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 19:13:

Edit: en check even bij Administrative Tools -> Computer Management -> Services of je ICS-service wel draait.
waar vind je die administrative tools?

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 19:26:
[...]

waar vind je die administrative tools?
Configuratiescherm onder andere

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 19:13:

ics-service draait wel, staat op automatisch

Interfacelijst
0x1 ........................... MS TCP Loopback interface
0x2 ...00 0e a6 73 57 48 ...... NVIDIA nForce MCP Networking Adapter - Pakketpla
nner-minipoort
0x10004 ...00 90 64 ea ca 4a ...... RCA USB Cable Modem - Pakketplanner-minipoor
t
===========================================================================
===========================================================================
Actieve routes:
Netwerkadres Netmask Gateway Interface Metric
0.0.0.0 0.0.0.0 84.119.252.129 84.119.252.236 30
84.119.252.128 255.255.255.128 84.119.252.236 84.119.252.236 30
84.119.252.236 255.255.255.255 127.0.0.1 127.0.0.1 30
84.255.255.255 255.255.255.255 84.119.252.236 84.119.252.236 30
127.0.0.0 255.0.0.0 127.0.0.1 127.0.0.1 1
192.168.0.0 255.255.255.0 192.168.0.1 192.168.0.1 20
192.168.0.1 255.255.255.255 127.0.0.1 127.0.0.1 20
192.168.0.255 255.255.255.255 192.168.0.1 192.168.0.1 20
224.0.0.0 240.0.0.0 84.119.252.236 84.119.252.236 30
224.0.0.0 240.0.0.0 192.168.0.1 192.168.0.1 20
255.255.255.255 255.255.255.255 84.119.252.236 84.119.252.236 1
255.255.255.255 255.255.255.255 192.168.0.1 192.168.0.1 1
Standaard-gateway: 84.119.252.129

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kleine tip verder:

Chello ondersteunt niet voor niets de USB aansluiting van een DOCSIS modem niet :o

Dat wil niet zeggen dat het niet kan, maar het is (zelfs voor chello) te onbetrouwbaar.

Er zijn veel te veel vage problemen mee, daarom dat alleen ethernet ondersteund wordt. Kortom, als je problemen hebt met iets dat niet ondersteund is, gewoon datgene wat wel ondersteund is eerst proberen. Daarbij zul je wel eerst moeten doorgeven dat je met een ander MAC werkt...

[ Voor 11% gewijzigd door dion_b op 15-10-2004 02:43 ]

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op 15 oktober 2004 @ 02:43:
Kleine tip verder:

Chello ondersteunt niet voor niets de USB aansluiting van een DOCSIS modem niet :o
maar dan zou het interne netwerk wel moeten werken. ik kan namelijk niet vanaf de client de server pingen. ik heb geen idee hoezo niet.

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:54

McMiGHtY

- burp -

Werkt het als je op je clients een vast IP adres insteld wel?
Heb je link op de nic's van je clients?
Hoe zit je netwerk in elkaar?

Mooie Roubiax te koop!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Mag ik je er trouwens nog eens op wijzen dat je dit soort dagenlang gepruts niet hebt als je gewoon een routertje aanschaft voor 30 euro ofzo? Zo duur zijn die dingen niet...

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

:) tweedehands router is nog goedkoper maar voor prijs 30 euro kan ik Sweex of Edimax(beide zelfde router onder andere merknaam) aan raden :)

Lucky Goldstar

Verwijderd

Topicstarter
heel erg bedankt voor de tips, maar het is al klaar. internet werkt, netwerk werkt. MAZZEL

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-05 23:56

BioHazard

*\o/*

nvrmind :/

[ Voor 94% gewijzigd door BioHazard op 17-10-2004 17:01 ]

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:54

McMiGHtY

- burp -

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 16:47:
heel erg bedankt voor de tips, maar het is al klaar. internet werkt, netwerk werkt. MAZZEL
Jah jij ook MAZZEL..fijn dat je even laat weten wat het nu was...misschien dat we je dan de volgende keer weer helpen

[ Voor 18% gewijzigd door McMiGHtY op 17-10-2004 17:22 ]

Mooie Roubiax te koop!

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

lol :) daarom moeten jullie ook niet zomaar gaan helpen :P

Lucky Goldstar

Verwijderd

Topicstarter
het lag niet aan het feit dat ik een usb-kabel had gebruikt. er stond nog een programmaatje in het geheugen (dattie blijkbaar altijd laadde) en die blokkeerde de ping's (soort ouwe firewall). nadat dit programmaatje was verwijderd, werkte alles.
Pagina: 1