Zoals de topic titel al omschrijft, zou ik graag willen weten of het ook mogelijk is om met php(desnoods andere webtaal) gegevens uit de exchange database te halen.
Wanneer je met de system manager van exchange gebruikt kun je ergens een overzicht van de mailboxen opvragen, hier krijg je onderanderen te zien wat de grote van de mailbox is.
Ik zou graag de top 3 grootste mailboxen op mijn intranet site zetten.
Het staat jammer genoeg niet in de ldap database, want dan was het niet zo moeilijk voor mij geweest, dit heb ik een tijd terug helemaal uitgezocht. En de helft van mijn intranet site werkt via ldap.
De informatie staat denk ik in het bestand:
priv1.edb
Via de site php.net google en gatherin.tweakers.net heb ik niet iets kunnen vinden.
Is er iemand die mij een opzetje kan geven als het mogelijk is. Wanneer het met php niet mogelijk is, maar met een andere taal dan hoor ik dat ook graag.
Specs:
Exchange 2003
Php 4.3.6
IIS 6.0 Webserver
Intranet site is nu mix van: php. mysql en ldap
Wanneer je met de system manager van exchange gebruikt kun je ergens een overzicht van de mailboxen opvragen, hier krijg je onderanderen te zien wat de grote van de mailbox is.
Ik zou graag de top 3 grootste mailboxen op mijn intranet site zetten.
Het staat jammer genoeg niet in de ldap database, want dan was het niet zo moeilijk voor mij geweest, dit heb ik een tijd terug helemaal uitgezocht. En de helft van mijn intranet site werkt via ldap.
De informatie staat denk ik in het bestand:
priv1.edb
Via de site php.net google en gatherin.tweakers.net heb ik niet iets kunnen vinden.
Is er iemand die mij een opzetje kan geven als het mogelijk is. Wanneer het met php niet mogelijk is, maar met een andere taal dan hoor ik dat ook graag.
Specs:
Exchange 2003
Php 4.3.6
IIS 6.0 Webserver
Intranet site is nu mix van: php. mysql en ldap