Groetjes, FaceDown.
Zal het is even opzoeken voor je. Vanaf wat voor werkstation ga je het beheer doen ? Anders kan je net zo goed een terminal service verbinding maken door het volgende te typen mstsc /v:servernaam want dan kan je ook al het beheer doen. Gebruik dit ook bij de TuDelft om het beheer te doen van 10 servers vanaf mijn Werkstation
[ Voor 26% gewijzigd door pizzaboertje op 14-10-2004 16:17 ]
Dat ga ik eens proberen.. het betreffende WS is een laptop met P4.. dus dat zou wel moeten lukken denk ik.pizzaboertje schreef op 14 oktober 2004 @ 16:17:
Zal het is even opzoeken voor je. Vanaf wat voor werkstation ga je het beheer doen ? Anders kan je net zo goed een terminal service verbinding maken door het volgende te typen mstsc /v:servernaam want dan kan je ook al het beheer doen. Gebruik dit ook bij de TuDelft om het beheer te doen van 10 servers vanaf mijn Werkstation
-edit: Remote connections might not be enabled zegt ie.. waar moet ik die enablen?
[ Voor 8% gewijzigd door FaceDown op 14-10-2004 16:29 ]
Groetjes, FaceDown.
adminpak.msi staat in de i386 dir van je cdrom
A wise man's life is based around fuck you
Dat was inderdaad diegene die ik zocht; thanx!zwelgje schreef op 14 oktober 2004 @ 16:29:
adminpak.msi staat in de i386 dir van je cdrom
Ben nog wel benieuwd naar die optie voor een remote connectie!
Groetjes, FaceDown.
remote desktop connection, staat standaard geinstalleerd op win XP en win2k3. je kunt het aanvinken bij de poperties van "deze computer".FaceDown schreef op 14 oktober 2004 @ 16:43:
[...]
Dat was inderdaad diegene die ik zocht; thanx!
Ben nog wel benieuwd naar die optie voor een remote connectie!
als je dit al niet weet, wat doe je dan als beheerder van 'n server?
"Als je dit al niet weet"..drugsbunny schreef op 14 oktober 2004 @ 17:01:
[...]
remote desktop connection, staat standaard geinstalleerd op win XP en win2k3. je kunt het aanvinken bij de poperties van "deze computer".
als je dit al niet weet, wat doe je dan als beheerder van 'n server?
Groetjes, FaceDown.
Pagina: 1