Hallo,
Ik ben bezig met een Creative V.92 HSP PCI modem aan t installeren op een win 98 se pc.
Na dat het modem in de pc was gebouwd kreeg ik een scherm die voreg om de drivers en heb ik de drivers van win 98 se aangewezen en deze waren geinstalleerd. Na een reboot dus proberen verbinding te maken en kijg de volgdende fout:
Ik kijk dus bij apparaatbeheer en zie ik bij het modem een geel uitroepteken en ik kijk dus naar de betreffende fout:
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik ben bezig met een Creative V.92 HSP PCI modem aan t installeren op een win 98 se pc.
Na dat het modem in de pc was gebouwd kreeg ik een scherm die voreg om de drivers en heb ik de drivers van win 98 se aangewezen en deze waren geinstalleerd. Na een reboot dus proberen verbinding te maken en kijg de volgdende fout:
Ik heb dus de modem verwijdert, toen hem uit het pci slot gehaald en in een ander pci slot geplaatst. Hielp ook niet want na de installatie van de drivers kreeg ik weer dezelfde fout.Fout 630: De computer heeft geen antwoord van de modem ontvangen. Controleer of de modem is aangesloten en schakel eventueel de modem uit en weer in.
Ik kijk dus bij apparaatbeheer en zie ik bij het modem een geel uitroepteken en ik kijk dus naar de betreffende fout:
na nogmaals een herinstall van het modem werkt het nog niet.De NTKERN.VXD,
CONFIGMG.vxd apparaatlaadprogramma's kunnen het stuurpogramma voor dit apparaat niet laden (Code 2).
Als u dit probleem wilt verhelpen, klikt u op Stuurprogramma bijwerken.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?