Misschien is het handig om makers van topics de mogelijkheid geven zelf hun topictitels te wijzigen. Bij phpBB kan je dit bv doen door de eerste post te bewerken, daar kan je de titel dan aanpassen.
Verwijderd
Misschien is het handiger als mensen gewoon meteen een goede topictitel verzinnen.
Hier zijn in LA genoeg discussies over geweest. Not gonna happen. Argumenten kun je via de search wel vinden.
Hier zijn in LA genoeg discussies over geweest. Not gonna happen. Argumenten kun je via de search wel vinden.
Voor je en topic opent moet je eerst goed nadenken over de naam voordat je gaat posten. Als de naam daarna nog fout is of fout geformuleerd is kan een mod dit toch ook gewoon doen
.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Alhoewel ik het met je eens ben zul je niet alle spel- en typfouten er uit kunnen halen.Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 15:25:
Misschien is het handiger als mensen gewoon meteen een goede topictitel verzinnen.
[ Voor 2% gewijzigd door Sherlock op 14-10-2004 15:27 . Reden: spellen != typen ]
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Volgens Wanneer mogelijk subject-regels te veranderen? is de conclusie: nooit.
't Makkelijkste is om gewoon de
te gebruiken 
't Makkelijkste is om gewoon de
Lees jij nooit je topicstart ff over inc de topictitle?Sherlock schreef op 14 oktober 2004 @ 15:26:
[...]
Alhoewel ik het met je eens ben zul je niet alle spel- en typfouten er uit kunnen halen.
[ Voor 36% gewijzigd door Osiris op 14-10-2004 15:27 ]
zie Cheatah...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()