Toon posts:

Lage Snelheden Azureus (ondanks openen poorten enz)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nu al een paar dagen bezig met het programma "Azureus".
Ik ben ook al een paar dagen internet aan het door spitten, om te kijken of er nog andere mogelijkheden zijn.

Als ik download is het icoontje (smileytje) groen, Verder heb ik ook poort 6881 open gegooit in de router. En daarna ook nog 6881-6889 werd ook genoemd op een ander forum. Ik heb zone alarm al uitgezet, maar allemaal geen resultaat.

Ik haal ongeveer snelheden van rond de 20 KB/s, ik heb de max. uploadsnelheid op 10 KB/s staan. Want heb zelf een Abbo van "Chello Classic".

Heeft er misschien nog iemand een oplossing, of misschien moet ik nog wat instellen in het programma zelf, want daar ben ik ook aardig mee aan het spelen geweest.

Alvast bedankt,

Groet Mvt3c... ;(

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik vind ze niet laag hoor, denk je dat mensen naar jou met 100K gaan uploaden als jij maar met 10K upload?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mazzel heb download ik met 20 KB/s, maar ik heb het gister ook geïnstalleerd bij mijn buurjongen, en daar hetzelfde bestand gedownload als ik zelf mee bezig was. En hij zat binnen de 3 minuten op 100 KB/s, vandaar....

En als ik me upload op "0" (unlimmited) zet, dan helpt het nog niks.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 14:58 ]

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:02
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 14:57:
Als ik mazzel heb download ik met 20 KB/s, maar ik heb het gister ook geïnstalleerd bij mijn buurjongen, en daar hetzelfde bestand gedownload als ik zelf mee bezig was. En hij zat binnen de 3 minuten op 100 KB/s, vandaar....

En als ik me upload op "0" (unlimmited) zet, dan helpt het nog niks.
wat voor verbinding heeft die buurjongen? en upload hij niet met meer? of zijn zijn deelverhoudingen beter oid?!?

upload op 0 == oneindig uploaden, kan je hele verbinding vol trekke nen zelfs je download slomer wroden :X

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 10:29
ik zit ook op ongeveer 20-40, terwijl ik 8Mbit verbinding heb.......ligt ook aan hoeveel mensen een bestand hebben. Waar ik nu mee bezig ben, hebben blijkbaar maar weinig mensen. Aan de andere kant...........10 downloads met elk 20-40 maakt ook 200-400kB/s in totaal

Maar goed, zou je upload inderdaad wel wat hoger zetten........kan je best op 40 zetten

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 14:05

leuk_he

1. Controleer de kabel!

[google=slow transfer azareus]

http://whirlpool.net.au/f...=182653&r=2744286&u=14385

ofwel:
-laatste versie azareus? (en van java?)
-Probeer ook eens een andere client
-probeer ook eens een andere poort (6881 is bij sommige isp's vertraagd)
-is je processor usage 100%
-klopt je download snelheid met de hoeveel data die je in du/modem/router/firewall ziet

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
MarcoZ20 schreef op 14 oktober 2004 @ 14:59:
ik zit ook op ongeveer 20-40, terwijl ik 8Mbit verbinding heb.......ligt ook aan hoeveel mensen een bestand hebben. Waar ik nu mee bezig ben, hebben blijkbaar maar weinig mensen. Aan de andere kant...........10 downloads met elk 20-40 maakt ook 200-400kB/s in totaal

Maar goed, zou je upload inderdaad wel wat hoger zetten........kan je best op 40 zetten
Ik heb hem nu op 20 staan, want 40 haal ik meestal nog niet eens voluit met chello, maar mijn download blijft een beetje rond de 10 KB/s schommellen nu.

Met 29(29) zenders en 109(124) ontvangers.

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 10:29
wat al gezegd werd door consolefreak..............hoe is je deelverhouding? Als je meer download dan upload, dan is dat niet bevordelijk voor je snelheid

Verwijderd

Topicstarter
MarcoZ20 schreef op 14 oktober 2004 @ 15:08:
wat al gezegd werd door consolefreak..............hoe is je deelverhouding? Als je meer download dan upload, dan is dat niet bevordelijk voor je snelheid
De deelverhouding= 0.284...

En mijn cpu blijft tussen de ~3-16% en de download snelheid klopt ook gewoon. :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 15:22 ]

Pagina: 1