Toon posts:

Sweex KX Keyboard werkt alleen na opnieuw pluggen, HELP Plz.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn (nieuwe) keyboard. Ik heb alle drivers geinstalleerd die ik kon vinden. Op sweex.nl, windows update en driver cd.
Desondanks als ik mijn pc opstart brand er wel een lampje op de keyboard maar werkt het niet. Pas als ik de usb plug eruit en er weer instop brandt het Num lampje en doen de toetsen het.

Weet iemand mischien hoe ik dit probleem kan oplossen?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien even een belletje naar sweex? Misschien dat zij iets weten.

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik gelijk ff doen.

• Noork
  • Niet online
Oh ja, misschien moet je in je bios ook nog niets veranderen. Iets met USB Keyboard of zo. Moet je maar even in je boekje van je mobo zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg de helpdesk van 50 cent per minuut niet eens te pakken als het niet lukt in de bios probeer ik het weer, maar wat bedoel je precies met mobo?

• Noork
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 14:29:
Ik krijg de helpdesk van 50 cent per minuut niet eens te pakken als het niet lukt in de bios probeer ik het weer, maar wat bedoel je precies met mobo?
Mobo is afkorting van moederbord. In de handleiding van je "mobo" staat misschien iets over een instelling van een usb keyboard in je bios.

• Rwin
  • Laatst online: 22-12-2025

Rwin

Ondertitel

XP?
2000?
98? :X

blijft er stroom opstaan (op de pc) als de pc uitgeschakeld is?

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen usermanual op cd gekregen maar daar ga ik het even in zoeken. Ik moet nu eerst even weg, maar dank je voor je hulp over ongeveer een uurtje ga ik het proberen.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:12

Just_I

What did you just say?

Met de search kwam ik dit probleem ook een aantal keer tegen, maar voor hetgeen ik heb gelezen is het nog steeds een raadsel. Doet je toetsenbord het wel met een USB>PS2 plugje ?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb xp pro, als de pc uit is blijft er geen stroom op staan en als ik de ps 2 plug gebruik blijven alle lampjes knipperen en kan ik de toetsen niet gebruiken.

• Rwin
  • Laatst online: 22-12-2025

Rwin

Ondertitel

misschien ergens in het BIOS een keyboard instelling wijzigen?

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:37
Uhm plug je hem zekerteweten in de keyboard aansluiting en niet in de muis aansluiting?

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 16:47
USB Legacy Keyboard Support heet het meestal (de optie in de bios), of iets met DOS en USB Keyboard, even aan/uitzetten en kijken of dat helpt.

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt!! Het was inderdaad een instelling in het BIOS, USB optie voor DOS enabled en hij doet het.

Via der ps2 plug doet ie het nog steeds niet, en ik plug hem wel in de keyboard plug 'eskimootje'.

Maar goed thanks for the support people, I appreciate it.
Pagina: 1