1600x1200 op 19``

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:39
Hallo!

Ik vroeg me af of het op een 19`` monitor wel zin heeft om spellen op 1600x1200 reso te draaien...

Iemand wist me te vertellen dat dit eigenlijk alleen echt zinvol is als je een 21`` monitor hebt, of groter...

Ik heb zelf 19``, maar ik draai 1600x1200 omdat alles dan net even iets fijner uitziet in spellen. Ik kan ook alles op 1280x1024 zetten, dan dan anti aliasing en dat soort fratsen aan zetten blokkerige textures weg te krijgen(met als gevolg fps verlies)... Maar volgens mij kan ik hem dan net zo goed een reso hoger zetten, omdat je dan ook wel van het blokkerige beeld af bent...

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26
Dit is typisch zo'n geval van persoonlijke voorkeur. Doe lekker wat je zelf het prettigst vind. Als jij op 1600x1200 wil gamen ipv whatever, moet je dat gewoon doen.
Iemand wist me te vertellen dat dit eigenlijk alleen echt zinvol is als je een 21`` monitor hebt, of groter...
Dat is natuurlijk helemaal onzin...

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Of het zin heeft? Waarschijnlijk wel. Misschien hangt het van het spel af, misschien wel of je systeem het bij ieder spel aankan. Maar niemand zal je kunnen zeggen of het echt zin heeft.

Dit topic doe ik dicht, omdat het niet zoveel zin heeft ;)

Dit topic is gesloten.