Ik kan niet direct met de agenda op het werk synchroniseren. Kan ik op een of andere manier wel agendagegevens naar mijn huis toe-mailen, in de (thuis)agenda (ook outlook) zetten en dan synchroniseren met de pocket pc?
Bij mijn weten kun je agenda's niet samenvoegen, dus wat je hooguit kunt doen is exporteren en dan op je thuis-pc openen. Echter, het zal daar in een andere map komen te staan en dus niet synchroniseren met je PDA.
Waarom kun je op je werk niet synchroniseren overigens?
Waarom kun je op je werk niet synchroniseren overigens?
Dus dan mag het niet? Hmmm. Je kunt namelijk met een PDA met twee pc's synchroniseren.
Ik weet dat het geen antwoord op je vraag is, maar misschien kun je het eens aan de systeembeheerder vragen
.
Ik weet dat het geen antwoord op je vraag is, maar misschien kun je het eens aan de systeembeheerder vragen
LOL, bedankt voor de moeite maar dit gaat 'm niet worden........
Ben bang dat er niets anders op zit dan steeds PST's over de lijn naar huis te sturen....
Bedankt in ieder geval!
Ben bang dat er niets anders op zit dan steeds PST's over de lijn naar huis te sturen....
Bedankt in ieder geval!
kun je thuis je outlook niet instellen met de gegevens van de zaak? Dan kun je thuis de mail binnenhalen/bekijken en toch synchroniseren.
Pagina: 1