Games bestellen bij Bol.com >>> Ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.993 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:09
Mede-tweakers,

Ik weet dat er al aardig wat topics over Bol.com zijn geweest en deze heb ik ook grondig nagespit, hier werd merendeels gepraat over het bestellen van cd's en boeken...

Ik ben eigenlijk meer op zoek naar ervaringen van het bestellen van games bij Bol.com.
Ik heb laatst Pro Evolution Soccer 4 besteld en nou vroeg ik me af of ik deze bij Bol.com dan ook op de dag van de release in huis heb? (dat zou dus morgen moeten zijn)

Tijdens het lezen van die topics las ik toch wel aardig wat klachten (lange levertijden, verkeerde bestellingen)

Wat zijn jullie ervaringen met het bestellen van games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-04 06:41

BaatZ

Prullenbakker :?

Ik bestel regelmatig bij bol.com, games, boeken, films, van alles.
Die heb ik altijd binnen 2 dagen in huis, zo ook doom3: die was 2 dagen na de release in huis. Prima service dus.

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
2 dagen na de release.... wordt dan waarschijnlijk wachten tot maandag :(
Ik dacht dat je een game meestal wel tijdens de releasedag in huis zou hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-04 06:41

BaatZ

Prullenbakker :?

Nippletwister schreef op 14 oktober 2004 @ 13:57:
2 dagen na de release.... wordt dan waarschijnlijk wachten tot maandag :(
Ik dacht dat je een game meestal wel tijdens de releasedag in huis zou hebben...
Het kan echter ook helpen om gewoon even de klantenservice van bol.com te bellen, dan weet je het zeker !

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Geen ervaring met games, maar wel met boeken, dvds en cds.
Levertijd is vrijwel altijd conform voorspelling. De bezorgkosten zijn slecht 1,95. en als je meerdere dingen besteld leveren ze meteen als het binnen is, is een ander onderdeel van je bestelling pas later beschikbaar dan wordt dat later geleverd maar je betaald geen extra bezorgkosten!
En je kunt gewoon met acceptgiro betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Ik heb in Augustus een CD besteld die op 5 oktober uitkwam...en die had ik op 5 oktober in huis.

Beste van bol.com is dat je niet vooruit hoeft te betalen-->scheelt een hoop tijd.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Nippletwister schreef op 14 oktober 2004 @ 13:50:
Mede-tweakers,

Ik weet dat er al aardig wat topics over Bol.com zijn geweest en deze heb ik ook grondig nagespit, hier werd merendeels gepraat over het bestellen van cd's en boeken...

Ik ben eigenlijk meer op zoek naar ervaringen van het bestellen van games bij Bol.com.
Ik heb laatst Pro Evolution Soccer 4 besteld en nou vroeg ik me af of ik deze bij Bol.com dan ook op de dag van de release in huis heb? (dat zou dus morgen moeten zijn)

Tijdens het lezen van die topics las ik toch wel aardig wat klachten (lange levertijden, verkeerde bestellingen)

Wat zijn jullie ervaringen met het bestellen van games?
Ik heb geen ervaring met het bestellen van spellen, maar wel met veel films en veel boeken. Op sommige items moet je lang wachten (twee weken of meer) maar dat staat er dan altijd bij, de aangegeven levertijd is bij mij altijd juist gebleken: of juist korter. Klachten kan ik me overigens niet herinneren (dus zullen ze er wel niet geweest zijn.)

Overigens, bol.com heeft een prima service, maar ik vind ze ook wel redelijk prijzig af en toe. Ze hebben welliswaar een groot assortiment, maar ik check toch altijd ook nog even de free record shop en vanleest voor films (en voor spellen zal dat ook mogelijk positief uitpakken)

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27979

Ik heb heel vaak boeken en games besteld bij Bol.com. Die kwamen altijd na 2 dagen. Ik bestelde 6 weken geleden echter het spel Tactical Ops. Daar stond een wachttijd van 2-3weken voor, en ik kreeg hem pas na 5 weken. Dat vond ik wel minder, maar ja de prijs maakte alles weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

Ik heb daar nu welgeteld 4 bestellingen gedaan, de eerste 3 gingen prima, op voorraad, 1 dag later verstuurd, nog een dag later binnen. Hoppa, klaar, geen gezeur.

Laatste bestelling heeft er echter 10 dagen over gedaan :(. De producten waren gewoon op voorraad en het zou snel uitgeleverd kunnen worden.. 3 uit 4 is echter nog goed acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Toevallig las ik van de week de Bol.com Shop Servey informatie, eigenlijk kwam het wat betreft games niet heel erg positief naar voren:
Gepost door demonzuiger - vrijdag 19 maart 2004 - 10:09
Goede Webshop om dingen te kopen die al een tijdje beschikbaar zijn.
Maar reserveer er AUB nooit een Game of iets waar op de dag van uitkomst veel vraag naar is.
Ik werd gewoon in de wacht gezet na het een maand van te voren reserveren van de game Battlefield Vietnam, mensen die de Game 3 dagen voor uitkomst bestelden kregen hem wel gewoon 17/18 maart in de brievenbus, maar ik kreeg een leuke termijn van nog eens 12 dagen aan m'n broek.
Eerder bestellen is later krijgen daar, lekker eerlijk !!!!
Ook is het annuleren van zendingen een probleem, volgens mij is het pure luiheid van het bedrijf om het verwerkingsproces van de zending daadwerkelijk ook te stoppen.

DVD's van Films en CD's kun je er echt zonder problemen bestellen, maar reserveren van een produkt is daar echt een compleet lachertje.

Maar mischien verwacht ik ook wel teveel van een bedrijf dat zo'n grote omzet maakt.
Persoonlijk zal ik Bol.com ook enkel voor Cds en boeken gebruiken, maarja.. dat is enkel gebaseerd op een eng voorgevoel :+

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 14-10-2004 17:03 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:45
DataBeest schreef op 14 oktober 2004 @ 17:03:
Toevallig las ik van de week de Bol.com Shop Servey informatie, eigenlijk kwam het wat betreft games niet heel erg positief naar voren:

[...]

Persoonlijk zal ik Bol.com ook enkel voor Cds en boeken gebruiken, maarja.. dat is enkel gebaseerd op een eng voorgevoel :+
Ik heb er 1 keer een spel besteld, en 1 keer een boek.
De spullen waren eerder binnen dan op de site zou staan. Ik heb de acceptgiro erbij gekregen, deze heb ik met betalingskenmerk betaald via internet bankieren en iedereen is happy :)

Alleen bestel ik voortaan mijn boeken meestal via Amazon.com, vaak zijn ze daar een stuk goedkoper en ik krijg ze ook gewoon thuisbezorgd :)

Mijn laastste bestelling bij amazon was Moons of Mirrodin, The Darksteel Eye en the 5th dawn. Allemaal uit de Mirrodin cycle.

Bij Bol hadden ze deze niet, bij Van Pierre in Eindhoven kostte ze 12,nogwat euro per stuk, en bij amazon.com had ik ze alledrie voor 24 Dollar (zeg maar 21 euro).

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107502

Ik heb wel veel bij Bol.com bestelt. Wat boeken, maar ook wel wat games. Maar bij bol.com bestel ik alleen games die al wat ouder zijn en die dan voor iets van 10 - 25 Euro verkocht worden. O.a. Lock On: Modern Air Combat en Star Wars: Knights of the Old Republic bestelt. Bol.com levert snel, en je hoeft achteraf pas te betalen.

Pre-orders bij bol.com heb ik geen ervaring mee. Het is ook erg onverstandig om bij bol.com te pre-orderen, want de nieuwe games zijn vaak nauwelijks goedkoper. Voor nieuwe games ga ik altijd naar gcshop.nl daar kan het 10 euro goedkoper zijn. Bij bol.com bestel ik alleen oudere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:39

mambo No5

Bad Apple?

Ik heb er zelf een aantal ker wat spul besteld, het is altijd binnen de door bol gestelde tijd binnengekomen. :) (lees, binnen 4 werkdagen) Geen beschadigingen, het goede product... een aanrader dus.

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Precies :)
Bol.com is misschien niet de goedkoopste, maar wel altijd goed afgeleverd.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05 17:33

Shedman

Met het hart op de goede plek

Boeken en CD's worden meestal snel geleverd door Bol inderdaad. Wel heb ik de laatste tijd vaak dat ik 's middags een verzendmelding krijg om 3 uur ofzo, en als ik dan thuiskom is het er al?
Dus of ze hebben een hele snelle koeriersservice, of die mailtjes worden gewoon te laat verstuurt ;)

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95420

Niet doen, zeker niet als je ze meteen wil hebben, bvb bij Battlefield 2 enz..., ze laten je in de wacht staan.

Maar bij games die er al een tijdje zijn , geen probleem, bedrijf is 100% betrouwbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik heb het spel inmiddels ontvangen, gewoon op vrijdag (dus de geplande release :) )
Vind het wel een erg groot voordeel dat ze er gewoon een acceptgiro bij doen...

Denk dat ik hem volgende keer wel ergens anders bestel overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:45

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Bol.com is best goed en makkelijk maar ik kan niet echt zeggen dat ze de goedkoopste zijn..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:26
Tja, bol.com heeft wel een breed assortiment. Qua levertijd redden ze het vaak toch niet bij mij. Moet meestal 4/5 werkdagen wachten op mijn bestelde product. Verders qua prijs voor games zijn deze vaak elders een stuk goedkoper en die partijen zijn zijn wat sneller met het leveren van de game.

zal geen reclame maken hier O-)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

FragNeck schreef op 14 oktober 2004 @ 20:21:
Precies :)
Bol.com is misschien niet de goedkoopste, maar wel altijd goed afgeleverd.
Ja als ze het ook nog eens belabberd zouden afleveren dan zijn ze helemaal het spoort bijster.

Dan kun je het beter kopen bij een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-06 22:33

alienfruit

the alien you never expected

Spelletje bestellen uit Amerika is ook geen optie hoor, krijg je ook never-nooit op de dag dat het uit komt in Amerika. Maar goed die gekken bij Activision versturen het ook via courier op zonder prioriteit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
alienfruit schreef op 19 oktober 2004 @ 15:25:
Spelletje bestellen uit Amerika is ook geen optie hoor, krijg je ook never-nooit op de dag dat het uit komt in Amerika. Maar goed die gekken bij Activision versturen het ook via courier op zonder prioriteit :(
Er zijn zat NL-shops die wel tijdig leveren, en vaak goedkoper dan BOL.com!!

[ Voor 5% gewijzigd door Valandil op 19-10-2004 16:56 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zosas schreef op 19 oktober 2004 @ 16:55:
[...]

Er zijn zat NL-shops die wel tijdig leveren, en vaak goedkoper dan BOL.com!!
het zou misschien handig zijn als je van die vele shops er misschien een paar zou noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Ik heb goede verhalen gehoord over www.play.com qua prijs.

verder bestel ik vaak mn spellen bij www.gcshop.nl die zijn vrij goedkoop en leveren (indien via telebankieren snel betaald) ook behoorlijk rap.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Zosas schreef op 19 oktober 2004 @ 17:24:
Ik heb goede verhalen gehoord over www.play.com qua prijs.

verder bestel ik vaak mn spellen bij www.gcshop.nl die zijn vrij goedkoop en leveren (indien via telebankieren snel betaald) ook behoorlijk rap.
play.com is inderdaad ook zo lekker nederlands ja...

Ik vind in NL Bol toch wel een van de betere shops, gcshop geen ervaring mee. Maar wat gewoon zo extreem relaxt van bol is, is dat je een accept giro krijgt die je tot 14 dagen later kan betalen :)

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
Bol.com is echt super, ik koop er al 4 jaar al mn boeken, CDs en games zonder enige problemen. 1x wat langer moeten wachten op iets, kreeg ik meteen een tegoedbon _/-\o_ en excuses dat het iets langer duurde.

[ Voor 11% gewijzigd door ravenger op 20-10-2004 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Effe oude topic leven in blazen :)

Ik wil graag COD4 en Crysis bestellen online, bij Bol.com kan ik me Nationale Entertainmentbon gebruiken (heb 85 Euro aan bonnen)

Wat zijn (nu in 2007) de ervaringen met Bol.com als het gaan om release date's van games?
Krijg je de game op de release dag in de bus? Of moet je nog paar dagen wachten?

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:28

GaMeOvEr

Is een hork.

De laatste keren dat ik wat heb besteld, was het er tijdig, op de dag van release. Bij CnC3 ging het mis, kreeg ik het 2 dagen later (vond ik niet zo'n ramp) en als excuus een cadeaubon van 5 euro. Wat mij betreft prima service. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 18:01

Magic666

No one's neighbour!

Jojk schreef op woensdag 20 oktober 2004 @ 03:25:
[...]

play.com is inderdaad ook zo lekker nederlands ja...

Ik vind in NL Bol toch wel een van de betere shops, gcshop geen ervaring mee. Maar wat gewoon zo extreem relaxt van bol is, is dat je een accept giro krijgt die je tot 14 dagen later kan betalen :)
D'r is helemaal niks mis met play.com! Goedkoop, snelle levering en zeer goede klantenservice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 19:54
Magic666 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:55:
[...]

D'r is helemaal niks mis met play.com! Goedkoop, snelle levering en zeer goede klantenservice!
Je quote iemand uit 2004 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Discussie over een specifieke shop met een vermelding in de Pricewatch hoort in PW. Ivm http://tweakers.net/shopreview/5382 dus Stuffis Generalis -> Pricewatch .

[ Voor 7% gewijzigd door Rukapul op 07-10-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-06 19:08

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Voor ervaringen met shops is de Shopreview. Specifieke ervaringen met Bol.com kun je hier nalezen.

Aangezien ervaringen met shops in de Shopreview thuis horen en niet hier gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.