Toon posts:

Elvic.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey dudes! Ik heb 5 weken geleden op http://www.elvic.nl een Panasonic DVD speler besteld met mijn creditcard. Ze hebben hem op woensdag (3 weken geleden) opgestuurd en ik heb nogsteeds niks binnen. Ik had ze gebeld maar ze zeggen dat ik mischien het postkantoor moet bellen en vragen of zij het pakje hebben. Mischien dat er niemand thuis was en dat de postbode het briefje was vergeten af te geven. Dat was dus niet het geval en ik weer bellen maar ze hebben steeds die stomme antwoordapparaat aan! Volgens mij ben ik gewoon zwaar geflashed! Mogen ze eigenlijk we geld van mijn rekening af halen voordat ik het pakje binnen heb? En heeft iemand ook wat bij die gasten besteld?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Je hebt 1 maand, om het geld weer terug te laten storten, ga na de postbank(of waar je ook zit) en regel het.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Bel zo snel mogelijk je bank om je geld terug te laten storten. Je hebt inderdaad een maand...

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Laat maar zie het al, dat gaat bij jou dus niet op, nou dan weet je het in ieder geval voor de volgende de keer.

Je komt er wel laat me, 1 maand is sowieso ta lang, als je hier eerder was gekomen, had je er nog wat aan kunnen doen, nu is het te laat.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Volgens mij moet het nog wel lukken.
Want of het om de datum van aankoop gaat of dat het van je rekening afgeschreven wordt weet ik niet uit m'n hoofd.

Als het de datum is dat het van je rekening wordt afgeschreven heb je mazzel. Want dat gebeurt altijd pas aan het einde van de maand... (dus als het toch nog met de rekening van november kwam heb je echt pech)

Gewoon ff zo snel mogelijk bellen.

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig hebben die morons nog niks afgeschreven. maar toch zou ik het errug jammer vinden als ze dat wel zouden doen voordat ik mijn bestelling binnen heb. Zo kunnen ze niks opsturen en zeggen dat ze dat wel gedaan hebben en zomaar geld van mij rippen. Dan moet toch niet kunnen? Anders was het wel te makkelijk om geld te verdienen op deze manier. Bah! Ik bel ze vrijdag wel weer op. Dan zijn ze pas weer open. :( Idiots!

Verwijderd

Topicstarter
Ok probleem opgelost. Kep nu eindelijk mijn DVD player binnen. Het probleem was de PTT bezorger. Er was niemand thuis en hij had het pakken naar het postkantoor gestuurd zonder een afhaalbericht achter te laten. :(
Pagina: 1