[XP] USB stick wel geinstalleerd, geen extra drive

Pagina: 1
Acties:

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 06:37
Hallo,

Ik heb van een kameraad een usb stick gekregen met foto's die ik op het internet moet plaatsen.

Geen probleem op het eerste gezicht.
Waneer ik hem in een usb poort stop herkent xp hem meteen en installeert deze ook.

Ik krijg echter geen extra drive in mijn verkenner, waardoor ik hem onmogelijk kan openen.

Als ik op de eigenschappen klik heeft hij wel een "Algemeen volume".

Ik gebruik XP met servicepack 2.

Heeft iemand enig idee wat ik moet doen om gewoon bij de bestanden te kunnen?

...

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Kijk eens bij je disk management (Rechtermuisknop op Deze computer > manage), of die disk niet toevallig op 1 van je netwerkdisks of een andere disk is gaan zitten :)
Verander dan even de drive letter :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

en als je je pc reboot? wat gebeurt er dan?

Verwijderd

Check eens bij drivemanager of er geen driveletter conflict is en in configuratie>hardware of alles wel correct geinstalleerd is.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-04 17:54

Godjira

To infinity and beyond!

Gebeurt dit ook in op een andere PC?

[ Voor 3% gewijzigd door Godjira op 14-10-2004 13:11 ]

Profile

Verwijderd

dat heb ik ook wel vaker, inderdaad even via Disk management / Schijfbeheer een drive letter koppelen aan je USB stick dan moet het verholpen zijn.
Of inderdaad als je netwerk schijven hebt, dan heeft ie waarschijnlijk die drive letter gepakt. Dan even een andere voor je USB stick instellen

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 06:37
Ah, bedankt, hij had inderdaad de driveletter van mijn netwerk schijf gepakt. _/-\o_

...

Pagina: 1