Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NWD.neoMagic
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11-2011
Ik heb sinds kort een probleem met het synchroniseren van m'n HP iPAQ 5550 met Outlook 2003. De kalender, mijn contacten en taken worden niet meer gesynchroniseerd. ActiveSync laat dit weten door te roepen: "Attention required". Vervolgens biedt het programma de mogelijkheid tot "resolve items" maar dat heeft telkens maar geen effect.
Als mogelijke oplossing oppert ActiveSync dan dat ik de iPAQ maar even uit de cradle moet halen en opnieuw moet verbinden maar ook dat lost niets op. Hetzelfde gebeurt als ik via Bluetooth probeer te syncen.

Ook een nieuw "partnership" aanmaken in ActiveSync heeft geen nut. En zelfs na een hard reset van de iPAQ wil de boel nog niet syncen! Favorieten, e-mails en notities worden trouwens wél gewoon goed gesynct!

Verder heb ik Windows XP Pro met Service Pack 2, Office 2003 Pro NL en ActiveSync 3.7.1, build 3244.

Heeft iemand een oplossing want ik vind het erg vervelend worden dat het maar niet lukt...

www.networkingday.com

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:53
Heb je al eens geprobeerd een nieuw profiel aan te maken voor Outlook?

• NWD.neoMagic
GFM schreef op 14 oktober 2004 @ 12:59:
Heb je al eens geprobeerd een nieuw profiel aan te maken voor Outlook?
Een nieuw profiel voor Outlook :?

www.networkingday.com

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:53
In het configuratiescherm (op klassieke weergave), kies Mail gevolgd door Show Profiles, en maak daar een nieuwe aan..
Bij mij heeft dat laatst m'n ActiveSync probleem doen verhelpen.

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

ik had eerst dat hij m'n ipaq (3630) niet vond als 'aangesloten' en heb toen activesync herinstalled. Toen vond hij hem weer wel.
Dus misschien lost het ook wel het probleem op van het synchroniseren.
Of even een versie terug stappen, naar activesyn 3.5 ipv 3.7 maar aangezien hij het bij jou wel opdeze activesync versie heeft gedaan lijkt me datniet nodig.

*overigens, iemand die weet hoe ik, met mijn ipaq precies het internet op kan ? want ik sluit ding aan, en verder staatin me handleiding niet echt super beschreven hoe het verder moet.. Misschien beetje vaag ofzo, maar moet je iets speciaals doen? (via cradle -> com1 aangesloten)

(sorry, maar konhet nergens vinden op de gotsearch en google gaf ook al niet veel hoop :( )

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

• NWD.neoMagic
GFM schreef op 14 oktober 2004 @ 13:07:
In het configuratiescherm (op klassieke weergave), kies Mail gevolgd door Show Profiles, en maak daar een nieuwe aan..
Bij mij heeft dat laatst m'n ActiveSync probleem doen verhelpen.
Wat heeft dat voor gevolgen voor je mail, contactpersonen en andere info die opgeslagen zit in Outlook? Wordt dat dan ook gereset??

www.networkingday.com

• NWD.neoMagic
*overigens, iemand die weet hoe ik, met mijn ipaq precies het internet op kan ? want ik sluit ding aan, en verder staatin me handleiding niet echt super beschreven hoe het verder moet.. Misschien beetje vaag ofzo, maar moet je iets speciaals doen? (via cradle -> com1 aangesloten)

(sorry, maar konhet nergens vinden op de gotsearch en google gaf ook al niet veel hoop :( )
Dat weet ik dan weer wel :)
Gooi je iPAQ in de cradle, maak verbinding, open ActiveSync > Tools > Options > Rules > Pass through. Daar kun je aangeven dat je je internetverbinding van je PC door wilt sluizen naar je iPAQ. Dat werkt dan meteen voor alle manieren waarmee je naar ActiveSync verbindt.

www.networkingday.com

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

hmmz... ik kan de pass through functie niet vinden in activesync (3.7.1 build 4034)
Wat ik wel vind onder de optie 'rules' is dit:
- conflict rules
- file conversion
- open activesync when my mobile device connects.

Maar nu ben ik even gaan zoeken in de help op 'pass' en vind ik dit:
Connect to a network or the Internet through ActiveSync
Note The ability to use ActiveSync to pass through this computer is only supported on Windows Powered Pocket PC 2002 and Windows Powered Smartphone 2002.

Oke... ik heb dus Windows CE erop staan... echter, dan vraag ik me af waarom er toen al iexplorer op dat ding zat... ik mag dus aannemen dat ik mijn ipaqje even hevig moet gaan updaten ?

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

• NWD.neoMagic
Oke... ik heb dus Windows CE erop staan... echter, dan vraag ik me af waarom er toen al iexplorer op dat ding zat... ik mag dus aannemen dat ik mijn ipaqje even hevig moet gaan updaten ?
Heb je infrarood op je iPAQ (bluetooth en WLAN niet gok ik zo)? En op je mobiel ook IR? Zo ja (2x), dan kun je ook het internet op zonder dat je je PC en/of ActiveSync nodig hebt. En daarbij worden er nog weleens Help-files of bepaalde readme's in HTML gemaakt... dan is het wel handig om dat te kunnen lezen op je PDA :)

www.networkingday.com

• NWD.neoMagic
Hm, reinstall van ActiveSync lost het hele probleem (zie topicstart) op :Y)

www.networkingday.com

Pagina: 1